×
×

ادامه ساخت موسیقی “پژمان”

  • کد نوشته: 34595
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • مدیر گروه موسیقی “دنگ شو” از آغاز تورهای بین المللی این گروه در جشنواره‌های خارجی از تابستان امسال خبر داد. صمد طالقانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح فعالیت‌های جدید این گروه گفت: هفته گذشته اجرایی را در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز داشتیم که به دلیل استقبال مخاطبان در […]

  • مدیر گروه موسیقی “دنگ شو” از آغاز تورهای بین المللی این گروه در جشنواره‌های خارجی از تابستان امسال خبر داد.

    صمد طالقانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح فعالیت‌های جدید این گروه گفت: هفته گذشته اجرایی را در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز داشتیم که به دلیل استقبال مخاطبان در دو نوبت میزبان دوستداران موسیقی بودیم. البته درخواست‌هایی هم برای تمدید اجرا داشتیم که به دلیل فشردگی برنامه‌های گروه این امر میسر نشد.

    مدیر گروه موسیقی “دنگ شو” با اشاره به فعالیت‌های دیگر این گروه در زمینه ساخت موسیقی مجموعه های تلویزیونی گفت: ساخت موسیقی سریال “پژمان” به کارگردانی سروش صحت همچنان در حال انجام است که علی زندوکیلی و سعید آتانی کار خوانندگی موسیقی متن و تیتراژ را به عهده دارند.

    طالقانی  ادامه داد: البته پیشنهادهای دیگری برای ساخت موسیقی چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی داشته‌ایم که با توجه به قطعی نبودن توافقات نام آنها را بعدا اعلام می‌کنم.

    وی درباره کنسرت‌های گروه “دنگ شو” هم گفت: به غیر از اجرای شیراز فعلا برنامه‌ای برای اجرای در تهران نداریم اما با شروع تابستان به دعوت چند فستیوال بین‌المللی سفرهایی به کشورهای آذربایجان، اوکراین و چند کشور اروپایی و آفریقایی دیگر خواهیم داشت.

    انتشار آلبوم “شیراز چل ساله”، ساخت موسیقی فیلم “ضد گلوله” به کارگردانی مصطفی کیایی، مجموعه های تلویزیونی “دزد و پلیس” به کارگردانی سعید آقاخانی، “پژمان” به کارگردانی سروش صحت از جمله آثاری است که تاکنون از گروه موسیقی دنگ شو به مخاطبان عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=34595
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *