×
×

«ماهان بهرام خان»:

  • کد نوشته: 33197
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده آلبوم «من هنوز» که سالها پیش این اثر را پس از موفقیت های پیاپی در قالب گروه زیرزمینی ۰۱۱۱ ، در بازار رسمی موسیقی کشور منتشر نمود، این روزها در صدد انتشار دومین آلبوم خود است اما ظاهرا او هم مثل بسیاری دیگر از خواننده ها و اهالی موسیقی، با مشکل بزرگی به نام […]

  • خواننده آلبوم «من هنوز» که سالها پیش این اثر را پس از موفقیت های پیاپی در قالب گروه زیرزمینی ۰۱۱۱ ، در بازار رسمی موسیقی کشور منتشر نمود، این روزها در صدد انتشار دومین آلبوم خود است اما ظاهرا او هم مثل بسیاری دیگر از خواننده ها و اهالی موسیقی، با مشکل بزرگی به نام شرکت پخش رو به رو شده است.

    «ماهان بهرام خان» در این باره در گفتگو با «موسیقی ما» گفت : « طبق آخرین صحبتی که با دوستان پخش آلبوم و شرکت طرف قرارداد داشتم، آلبوم تابستان امسال بالاخره وارد بازار خواهد شد. اما راستش را بخواهید خود من هم نمی دانم چرا تا این حد داستان انتشار این آلبوم کشدار شده است. »

    این خواننده درباره دلایل تاخیرهای چندین باره آلبومش توضیح داد:« در این سالها خیلی از چهره های بازار زیرزمینی، رسمی شده و کنسرت هایشان هم راه افتاده ولی خیلی ها هنوز من را یک خواننده زیر زمینی می دانند! این بزرگترین مشکل من در همه اسن سالها بوده. درباره تاخیرهای انتشار البوم هم باید بگویم که به شرکت اعتماد کرده ام و آنها هم می گویند بهترین زمان برای انتشار اثر الان است. سه چهار بار این تاریخ عوض شده و امیدوارم تابستان آلبوم به بازار بیاید. »

    بهران خان در انتهای صحبت هایش نیز در پاسخ به این سوال که چقدر برای این اتفاقات و حواشی خودش را مقصر می داند گفت :«ببین من بعد از اولین اجرایم ممنوع الکار شدم . همین باعث شد ضربه بدی بخورم و تا بیایم و خودم را جمع کنم، کمی اوضاع عوض شد. ولی امیدوارم بعد از انتشار آلبومم، که یک و یازده دقیقه نام دارد (۰۱:۱۱)، اوضاع بهتر شود و با یک پخش خوب، اتفاقاتی که باید چند سال پیش می افتاد، دوباره رقم بخورد. »

    https://musiceiranian.ir/?p=33197
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *