×
×

از ۱۲ تا ۱۹ اسفند و با حضور ۷ گروه غیررسمی

  • کد نوشته: 30582
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • ˝هفته موسیقی تجربی تهران˝ با حضور ۷ گروه موسیقی تجربی که در فضای موسیقی رسمی نبوده اند ، از ۱۲ تا ۱۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. به گزارش هنرآنلاین ، «هفته موسیقی تجربی تهران » به آن دسته از گروه‌های موسیقی اختصاص دارد که در فضای توسعه نیافته و محدود تنوع موسیقی […]

  • ˝هفته موسیقی تجربی تهران˝ با حضور ۷ گروه موسیقی تجربی که در فضای موسیقی رسمی نبوده اند ، از ۱۲ تا ۱۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش هنرآنلاین ، «هفته موسیقی تجربی تهران » به آن دسته از گروه‌های موسیقی اختصاص دارد که در فضای توسعه نیافته و محدود تنوع موسیقی در ایران ،سعی در ایجاد صداهای تازه کرده اند و با امتزاج طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی، عرصهشنیدن در ایران را توسعه بخشیدند.

    پیتر سلیمانی ، دارا دارایی ، پویا نیک پور ،آنسامبل کامنت ، آنسامبل نامیا ،آنسامبل پالت ، آنسامبل مانوها ، گروههای شرکت کننده در «هفته موسیقی تجربی تهران» هستند.

    این گروهها عموما در فضای موسیقی غیر رسمی و در محافل دوستانه شکل گرفتند و رفته رفته با پشتکار و استمرار در فعالیت های گروهی، به سالن ها و صحنه های حرفه ای راه یافتند؛ آن هم درشرایطی که طیف وسیعی از مخاطبان خود را قبل از حضور بر صحنه رسمی اجرا، یافته بودند.

    «هفته موسیقی تجربی تهران » قصد دارد فرصتی برای شناخت،مقایسه و ارزیابی این گروهها نخست برای خودشان و سپس برای مخاطبان آنان فراهم کند. برگزاری سالانه و توسعه این هفته از اهداف درازمدت خانه هنرهای شهری است.

    فروش بلیت این برنامه از ساعت ۱۴ روز ۷ اسفند ماه آغاز می گردد و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان می باشد و این برنامه ها در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا می گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=30582
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *