×
×

با کنسرت گروه موسیقی «تنبوک»

  • کد نوشته: 30325
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  •  کنسرت گروه موسیقی ˝تنبوک˝ به سرپرستی حسین مرشدپور در حالی ۱۰ و ۱۱ اسفند در تالاررودکی برگزار می‌شود که بهمن رجبی این گروه را همراهی خواهد کرد. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، این کنسرت به اجرای تخصصی سازهای کوبه ای اختصاص دارد که در بخش نخست آن بهمن رجبی به […]

  •  کنسرت گروه موسیقی ˝تنبوک˝ به سرپرستی حسین مرشدپور در حالی ۱۰ و ۱۱ اسفند در تالاررودکی برگزار می‌شود که بهمن رجبی این گروه را همراهی خواهد کرد.

    به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، این کنسرت به اجرای تخصصی سازهای کوبه ای اختصاص دارد که در بخش نخست آن بهمن رجبی به تکنوازی تنبک خواهد پرداخت.

    بخش دوم کنسرت«تنبوک»نیز تکنوازی تنبک زورخانه ای، گروه نوازی برمبنای قطعه سینه زنان حرم کربلا و چند برنامه دیگر اجرا خواهد شد.

    گروه«تنبوک» را نوازندگانی چون محمدرضا هاشمی، قائم نائیج، آزاده آلودگان، محمدگودرزی، سولماز و سوفیا خرمایی، فیاض بزرگ زاده، شیدا قلی زاده، هاشم آسیابان، تورج شهسواری و حسین مرشد پور را همراهی می کنند.

    بلیت این کنسرت علاوه بر گیشه تالار وحدت در شهرستان های دیگری چون آموزشگاه موسیقی کیان آوا در ساری به شماره تلفن ۰۱۵۱-۲۲۵۰۶۸۸ ، هنرکده موسیقی پارس آوا در بابل ۰۱۱۱-۳۲۱۳۱۳۳ و موسسه فرهنگی هنری چاوش در آمل ۰۱۲۱-۲۲۲۲۹۹۲ قابل تهیه است.

    گروه موسیقی«تنبوک» ۱۰ اسفند از ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۱ اسفند از ساعت ۱۹ در تالار رودکی برنامه خود را آغاز خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=30325
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *