×
×

از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی

  • کد نوشته: 25787
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم‌های «جان من است او» به خوانندگی محمد دستمزدی، «آرش کمانگیر» به خوانندگی میرجلال الدین کزازی و آلبوم «شر» را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵ آلبوم موسیقی را صادر […]

  •  واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم‌های «جان من است او» به خوانندگی محمد دستمزدی، «آرش کمانگیر» به خوانندگی میرجلال الدین کزازی و آلبوم «شر» را صادر کرد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵ آلبوم موسیقی را صادر کرد.

    بنابرگزارش روابط عمومی دفتر موسیقی مجوز آلبوم «جان من است او» به خوانندگی محمد دستمزدی در ۸ قطعه با آهنگسازی و تنظیم حسن میرزاخانی و با اشعاری از عماد خراسانی، مرضیه حشمتی، محمد دستمزدی، حافظ ، ساغر شفیعی و مولوی را صادر کرد.

    همچنین آلبوم «آرش کمانگیر۱»، «آرش کمانگیر۲» و «کمانگیر۳» به خوانندگی میرجلال‌الدین کزازی و آهنگسازی حسین نیستان. آلبوم موسیقی بی‌کلام «شر» با آهنگسازی نور علی الهی دارای یک قطعه با عنوان سویت قطار از جمله آلبوم‌هایی هستند که مجوز انتشار آن‌ها ز سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی صادر شد.

    مجوز امتیاز این آلبوم‌ها برای شرکت‌های آوای سرزمین مهر،جامع الحان شرقی و ماهور صادرشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=25787
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *