×
×

هفدهم مرداد ماه در آمفی کافه

  • کد نوشته: 185152
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • دومین البوم «محمد خلج» به نام «فاصله» ،چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در آمفی کافه (مجید مظفری) رونمایی شد. این مراسم با اجرای بهروز مقدم و تبریک مهمانان مدعو، داوود حیدری (گوینده و خواننده )، سیامک اشعریون (بازیگر ) آغاز و با اجرای قطعه «لمس رویا» وارد بخش دوم شد. در این قسمت از مراسم دکتر […]

    هفدهم مرداد ماه در آمفی کافه
  • دومین البوم «محمد خلج» به نام «فاصله» ،چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در آمفی کافه (مجید مظفری) رونمایی شد.

    این مراسم با اجرای بهروز مقدم و تبریک مهمانان مدعو، داوود حیدری (گوینده و خواننده )، سیامک اشعریون (بازیگر ) آغاز و با اجرای قطعه «لمس رویا» وارد بخش دوم شد.

    در این قسمت از مراسم دکتر چراغعلی در جایگاه آهنگساز این آلبوم درباره مراحل سخت تولید آلبوم در شرایط فعلی جامعه سخن گفت. همچنین ترانه مکرم به عنوان یکی از ترانه سرایان این اثر، ضمن عرض تبریک، تولید آلبوم فاصله را نتیجه پشتکار وزحمات شبانه روزی این خواننده عنوان کرد و گفت: آقای خلج در بخشی از پروسه ساخت حتی از سرمایه مالی خودشان برای این کار دریغ نکرد. امید که این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

    در ادامه قطعه «امام رضا» توسط خلج اجرا شد و در انتهای مراسم خانم شیخی تهیه کننده و نماینده موسسه فرهنگی هنری نوای چنگ درباره مراحل تولید این آلبوم به ایراد سخن پرداخت و آینده درخشانی را برای این خواننده متصور شد.

    محمد خلج از خواننده های نسبتا قدیمی موسیقی پاپ است و آثار ماندگاری در رادیو و تلویزیون اجرا کرده است. وی قطعاتی همچون دریا به دریا، من و تو ، یه نگاه ساده و عشقم را به عنوان سرتیتر کارنامه کاری خود دارد.

    در این رونمایی مهمانان ارزشمندی همچون دکتر محمدرضا چراغعلی، ترانه مکرم، لی لا رضایی، هانیه خلج، داوود حیدری، شبنم عراقی نژاد، شیما شهامتی، بهروز مقدم، داریوش رحمانی، بهزاد عبداللهی، شهریار کسروی، داوود حیدری، حامد حسینی خواه حضور داشتند

    حسن ختام این مراسم اجرای اهنگ «وابسته» توسط محمدخلج بود که مورداستقبال حاضرین قرار گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=185152
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *