×
×

حسین علیزاده و مجید خلج تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان‌ها را برگزار می‌کنند

  • کد نوشته: 177787
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۲ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • «حسین علیزاده» – آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار- پنج‌شنبه – بیست و سوم فروردین ماه- در برلین برنامه‌ای را تحتِ‌ عنوان «قصه برای موسیقی» را اجرا می‌کند. این در حالی است که او به زودی تورِ کنسرت‌های خود را با همراهی «مجید خلج» در تهران و شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد. در این اجرای این دو […]

    حسین علیزاده و مجید خلج تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان‌ها را برگزار می‌کنند
  • «حسین علیزاده» – آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار- پنج‌شنبه – بیست و سوم فروردین ماه- در برلین برنامه‌ای را تحتِ‌ عنوان «قصه برای موسیقی» را اجرا می‌کند. این در حالی است که او به زودی تورِ کنسرت‌های خود را با همراهی «مجید خلج» در تهران و شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد. در این اجرای این دو هنرمند به دونوازی بداهه خواهند پرداخت.

    این دو هنرمند پیش از این بارها با یکدیگر هم‌نوازی کرده‌اند؛ برای مثال در سالِ ۹۵، در هفت شهر اروپا به اجرای برنامه پرداختند و علیزاده در این برنامه‌ها تار و سه‌تار نواخت و خلج همراه با سازهای کوبه‌ای بداهه‌نوازی کرد. پیش از این نیز، این دو موسیقی‌دان تور کنسرت‌هایی را در دنیا برگزار کرده بودند؛ همچنین این دو هنرمند در سال ۸۹ در ایران نیز به اجرای برنامه پرداخته بودند. نخستین کنسرت حسین علیزاده و مجید خلج از این مجموعه در قزوین آغاز و پس از آن در رشت، گرگان، شیراز، بندرعباس و تهران برگزار شده بود. پیش از آن، دو نوازی تار حسین علیزاده و تنبک مجید خلج تابستان سال ۱۳۸۶ و تنها در یک قسمت از کنسرت حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=177787
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *