×
×

از ۲۲ فروردین ماه

  • کد نوشته: 177451
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت‌های صبا علیزاده به همراه آندراس اشپکتل برگزار می‌شود

    از ۲۲ فروردین ماه
  • کنسرت‌های «صبا علیزاده» به همراه «آندراس اشپکتل» از ۱۱ آوریل – ۲۲ فروردین ماه- در شهرهای مختلف آلمان برگزار می‌شود. این دو هنرمند پس از آن در روزهای دوازدهم، سیزدهم، هفدهم و نوزدهم آوریل در شهرهای مختلف کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

    «صبا علیزاده» فرزنده حسین علیزاده و نوازنده کمانچه است. او فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کار‌شناسی از رشتهٔ موسیقی اکسپریمنتال از انستیتوی هنر کالیفرنیا است. او نوازنگی کمانچه را نزد اساتیدی چون اردشیر کامکار، کیهان کلهر و سعید فرج پوری فرا گرفت. صبا همچنین در گروه هم آوایان، به همراه پدرش حسین علیزاده به نوازندگی می پردازد.  آندراس اشپکتل ، آهنگساز و خواننده موسیقی راک است. اشپکتل متولد اتریش است و در آلمان سکونت دارد. او مؤسس گروه Ja, Panik  است و با گروه  Die Türen هم همکاری دارد. او در سال ۲۰۱۴ باهمراهی گروه پنیک پنجمین آلبوم این گروه با نام «آزادی» را منتشر کرد که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و رتبه‌ی یک را در نظرسنجی مجله‌ی اشپکس کسب کرد.

    او در سال ۲۰۱۶ دو ماه از زمستان را در ایران گذراند و در این مدت ۱۰ برنامه در استودیویش در تهران اجرا کرد. آلبوم «اندیشیدن به آینده و چگونه ساختن آن» نیر در شهر ۱۲ میلیونی تهران ساخته شد.  او می‌گوید که «همیشه مسحور زیبایی زبان بوده».او در زمستانی که در بلوار افریقا در ایران می‌گذراند ساکت‌تر از پیش و موسیقی بیش از گذشته زبان او شد و سبب شد تا آلبومش بیشتر فضای سازی داشته باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=177451
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *