×
×

در خانه هنرمندان

  • کد نوشته: 162903
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • ششمین دوره رویداد «۱۰ روز با عکاسان» کار خود را با نوای موسیقی جنوبی آغاز کرد. به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه ششمین دوره همایش «۱۰ روز با عکاسان» عصر ۱۵ آذرماه را به ساعاتی شلوغ برای خانه هنرمندان تبدیل کرده بود. در ابتدای این مراسم مجید رجبی معمار ـ مدیرعامل خانه هنرمندان ایران ـ به […]

    در خانه هنرمندان
  • ششمین دوره رویداد «۱۰ روز با عکاسان» کار خود را با نوای موسیقی جنوبی آغاز کرد.

    به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه ششمین دوره همایش «۱۰ روز با عکاسان» عصر ۱۵ آذرماه را به ساعاتی شلوغ برای خانه هنرمندان تبدیل کرده بود.

    در ابتدای این مراسم مجید رجبی معمار ـ مدیرعامل خانه هنرمندان ایران ـ به حاضران خیر مقدم گفت.

    او در سخنانی اظهار کرد: خانه هنرمندان ایران خانه همه هنرمندان ایران با هر رشته و تخصصی است. هر انجمنی با توجه به میزان تلاشش می‌تواند فعالیت بیشتری در این نهاد داشته باشد.

    مدیرعامل خانه هنرمندان ادامه داد: امیدوارم جامعه عکاسی پس از ۱۰ روز با دست پر این خانه را ترک کنند.

    سپس ساعد نیک ذات ـ دبیر این همایش ـ با بیان اینکه برگزاری این رویداد یک کار گروهی بوده است به انجمن‌های تخصصی عکاسی اشاره کرد که در برگزاری «۱۰ روز با عکاسان» سهم داشته‌اند.

    ادامه این مراسم با گرفتن عکس یادگاری و نواختن نی‌انبان لیانا شریفیان و سازهای کوبه‌ای همراه بود.

    در نمایشگاه‌های این رویداد حدود ۴۰۰ عکس روی دیوار رفته است.

    انجمن عکاسان میراث فرهنگی با عکس‌های بادگیرهای ایران مهمان «۱۰ روز با عکاسان» شده است. همچنین انجمن عکاسان سینما ۹ قاب ارائه کرده است که در هرکدام از آن‌ها ۵ عکس حضور دارد که به نمایش پشت صحنه و صحنه فیلم‌ها می‌پردازد.

    انجمن عکاسان مطبوعاتی نیز با مجموعه‌ عکس‌هایی مستند در این رویداد حضور دارد، از طرفی انجمن عکاسان دفاع مقدس نمایشگاه خود را در چند بخش برگزار کرده است که یکی از این بخش‌ها با نام «یک حلقه از جنگ» عکس‌های را نمایش می‌دهد که شهید حمیدرضا ولی از یک عملیات در یک حلقه فیلم ثبت کرده است.

    در ششمین دوره «۱۰ روز با عکاسان» ۲۸ برنامه در بخش نگاه شخصی، ۱۳ کارگاه تخصصی و ۱۶ نشست و سخنرانی برگزار می شود و پنج فیلم نمایش داده می شود.

    همچنین نمایشگاه عکس انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و انجمن عکاسان خانه تئاتر و نمایشگاه عکس استان های خراسان و آذربایجان غربی برگزار شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=162903
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *