×
×

از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه

  • کد نوشته: 161824
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را همراه با اجرای کنسرت‌ها و مراسم سنتی برگزار می‌کند. سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه برگزار می‌کند. در این ماه با دعوت از […]

    از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه
  • سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را همراه با اجرای کنسرت‌ها و مراسم سنتی برگزار می‌کند.

    سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه برگزار می‌کند. در این ماه با دعوت از ایچی تارو نوازنده طبل ژاپنی و کوجی کیشیدا نوازنده فلوت ژاپنی، در تهران و کاشان کنسرت‌هایی برگزار می‌شود.

    کنسرت آکی کورودا پیانیست ژاپنی، مراسم چای ژاپنی، برگزاری کارگاه اوریگامی با هدف معرفی فرهنگ ژاپن به شهروندان تهرانی، نمایشگاهی از عکس‌های گردشگری و نمایش اقلامی به منظور معرفی فرهنگ این کشور آسیای شرقی از دیگر برنامه هایی است که در این مدت اجرا می شود.

    طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کنسرت طبل و فلوت ژاپنی ساعت ۱۸ شنبه ۱۱ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران و روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در کاشان اجرا می‌شود. روز فرهنگ ژاپن نیز ساعت ۱۱ تا ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه در فرهنگسرای ملل برپا خواهد شد.

    نمایشگاه عکس‌های گردشگری و نقاشی از ۱۱ آذر ۱۸ آذر ساعت ۹ تا ۱۶ در فرهنگسرای ملل پذیرای علاقه‌مندان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=161824
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *