×
×

به کارگردانی علی میرزایی

  • کد نوشته: 159840
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماهنگ «هم قدم» به کارگردانی علی میرزایی و خوانندگی رضا صادقی همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی از شبکه آی فیلم پخش می شود. علی میرزایی کارگردان و موشن گرافیست واحد هنرمند شبکه «آی فیلم» بیان کرد: ما یک تا دو هفته قبل از فرارسیدن مناسبات کار را شروع می‌کنیم. اگر چند مناسبت‌ نزدیک به […]

    به کارگردانی علی میرزایی
  • نماهنگ «هم قدم» به کارگردانی علی میرزایی و خوانندگی رضا صادقی همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

    علی میرزایی کارگردان و موشن گرافیست واحد هنرمند شبکه «آی فیلم» بیان کرد: ما یک تا دو هفته قبل از فرارسیدن مناسبات کار را شروع می‌کنیم. اگر چند مناسبت‌ نزدیک به هم در تقویم داشته‌باشیم از همکاران دیگر نیز در این زمینه کمک می‌گیریم. به هر ترتیب ساخت این کارها پروسه‌ای دارد که در ابتدای آن موضوع ایده یابی مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از رسیدن به ایده باتوجه به‌ اینکه می‌دانیم پخش سه‌زبانه داریم سعی می‌کنیم که از نشانه های این سه فرهنگ به صورت تلفیقی استفاده کنیم.

    وی درباره کلیپ «هم‌قدم» با صدای رضا صادقی توضیح داد: من زیاد بر آرشیو تکیه ندارم و وقتی به ایده‌ای برسم و تصویب شود تصویرسازی‌های کار را از ابتدا انجام می دهم به همین جهت صفر تا صد کار ما مبتنی بر تولید است.

    موشن‌گرافیست شبکه آی‌فیلم با اشاره به اینکه چند کلیپ تدوینی دیگر هم برای اربعین به تازگی آماده شده است، اضافه کرد: در بعضی از کارها مثل نماهنگ‌ها سراغ آرشیو می‌رویم و به دلیل فضای شبکه آی‌فیلم، از تصاویر فیلم و سریال‌های پخش شده در شبکه استفاده می‌کنیم در عین حال تصاویری از سریال‌هایی را که مردم دیده‌اند، با یک موسیقی تلفیق می‌کنیم. البته این کار بیشتر برعهده تدوینگران شبکه است و ما در این واحد بیشتر کارهای موشن گرافیک را تولید می‌کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=159840
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *