×
×

«آیتَک» به سرپرستی آرمین محمدی، ۲۰ شهریورماه روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 155474
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه «آیتَک» به سرپرستی آرمین محمدی دوشنبه ۲۰ شهریورماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. گروه موسیقی «آیتَک» در نظر دارد. به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشید بهبود اف، از خوانندگان جمهوری آذربایجان که به جهت اجرای اپراهای مشهور خود، شهرت جهانی یافته‌است، آثاری را اجرا کند. در این […]

    «آیتَک» به سرپرستی آرمین محمدی، ۲۰ شهریورماه روی صحنه می رود
  • کنسرت گروه «آیتَک» به سرپرستی آرمین محمدی دوشنبه ۲۰ شهریورماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

    گروه موسیقی «آیتَک» در نظر دارد. به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشید بهبود اف، از خوانندگان جمهوری آذربایجان که به جهت اجرای اپراهای مشهور خود، شهرت جهانی یافته‌است، آثاری را اجرا کند. در این کنسرت قطعاتی با تنظیم آرمین محمدی اجرا خواهد شد. همچنین اجرای قطعات فولکلور نیز بخش دیگر این کنسرت را تشکیل می‎دهد.

     عبارتند از:

    آرمین محمدی (سرپرست و نوازنده پیانو)، سیاوش اسدالهی(خواننده)، استاد وحید اسدالهی (ناقاره) و رضا اسدالهی (سازهای کوبه‎ای) اعضای گروه موسیقی «آیتَک» را در این کنسرت تشکیل می دهند.

    گفتنی است گروه موسیقی «آیتَک» دوشنبه، ۲۰ شهریورماه، ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=155474
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *