×
×

۲۸ مرداد ماه

  • کد نوشته: 152279
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «اِنسو» شنبه ۲۸ مرداد ماه در یازدهمین تجربه ویژه برنامه «شب شنبه ها» کنسرت «عبارات دَوَرانی» را در تئاتر مستقل تهران اجرا می کند. مجموعه برنامه «شب شنبه ها» که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می شود، هفته آینده میزبان یکی دیگر از گروه […]

    ۲۸ مرداد ماه
  • گروه موسیقی «اِنسو» شنبه ۲۸ مرداد ماه در یازدهمین تجربه ویژه برنامه «شب شنبه ها» کنسرت «عبارات دَوَرانی» را در تئاتر مستقل تهران اجرا می کند.

    مجموعه برنامه «شب شنبه ها» که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می شود، هفته آینده میزبان یکی دیگر از گروه های موسیقی خواهد بود. گروه اِنسو که تجربه های تازه ای را برنامه ریزی کرده است، در آخرین شب شنبه مرداد ماه، رویکردهای جدید خود در عرصه موسیقی و پرفورمنس را با مخاطبان «شب شنبه ها» به اشتراک می گذارد.

    هومن ثنایی نوازنده گیتار الکتریک، محمد طباخیان نوازنده پرکاشن، کیارش رادمهر نوازنده گیتار باس، فرید یوسفی نوازنده پیانو و کیبورد، سامان ثقفیان  نوازنده گیتار الکتریک و سینا نجفلو  نوازنده درامز اعضای این گروه هستند.

    در توضیح فعالیت های گروه موسیقی «انسو» و اجرای پیش رو آمده است: «این گروه با رویکرد سلولی و تحت تاثیر از عناصُرِ غیر موسیقایی همچون آگاهی شهری، الگو های مینیمال و ساختار های زبانشناختی به دنبال ایجاد گویش منحصر به فرد خود است. موسیقی این آنسامبل را عباراتی تشکیل می دهند که پیوستگی و تکرار، موجب تبدیل آنان به یک قطعه پیوسته می شود. همینطور با ایجاد یک بیوسیستم، موسیقی این اجرا، شکل سه بعدی ای به خود می گیرد که به طور مداوم در حال دوران است. به صورتی که حتی چینش صحنه و نحوه قرار گرفتن اعضای گروه نیز به صورت دورانی است و تجربه ای نو در صحنه آرایی اجراهای پرفورمنس به شمار می رود که برای تماشاگران نیز قابل توجه خواهد بود.»

    آنسامبل اِنسو با سرپرستی هومن ثنایی، مدیریت هنری حسین نوشیر و امیرعلا مصدقی و  همراهی گروه «میون» با هنرمندی امیر حسام میرصادقی، مرضیه قنبریان و نوشیار خلیلی برای اجرای جلوه های تصویری ۲۸ مرداد در تئاتر مستقل تهران تازه ترین کنسرت خود را اجرا می کند.

    رضا دادویی طراح و مدیر پروژه، سیامک قطاعی مسئول امور اجرایی، امیر خرازی مسئول هماهنگی و برنامه ریزی و مونا حمزه گرافیست عوامل اجرایی پروژه «شب شنبه ها» هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=152279
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *