×
×

تولید «دستم را بگیر» توسط سعید ابوطالب برای شبکه افق

  • کد نوشته: 145489
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • نجات یک انسان از شرایط بد زندگی در یک برنامه تلویزیونی

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سعید ابوطالب با بیان اینکه درحال ساخت یک مستند برای شبکه افق است، گفت: «رویکرد «دستم را بگیر» نجات یک انسان از شرایط بد و طاقت فرسای زندگی‌ است.»

    سعید ابوطالب، تهیه‌کننده و کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: «هم اکنون در حال تولید برنامه‌ای با عنوان «دستم را بگیر» برای شبکه افق هستیم که امیدواریم مهر به پخش برسد. »

    او افزود: «در این برنامه چهار گروه سه نفره که همگی جوان و با تحصیلات عالی هستند، حضور دارند. این گروه یک پیشنهاد کار خیر را می‌دهند و برای به ثمر نشاندن آن سه هفته تا یک ماه وقت دارند.»

    ابوطالب ادامه داد: «در این کار خیرخواهانه یک نفر را از شرایط بد و طاقت فرسا به زندگی بر می‌گردانند و برنامه ما به این نحو است که سعی شده در مناطق مختلفی از کشورمان اتفاق بیفتد.»

    این تهیه‌کننده عنوان کرد: «در ماه‌های گذشته با ده‌ها گروه صحبت کردیم و فعلا با چهار گروه به توافق رسیدیم. افراد این گروه‌ها دارای تحصیلات مختلفی هستند و بدون کمک از دستگاه‌های دولتی و کاملا مستقل پیش می‌روند.»

    ابوطالب خاطرنشان کرد: «تهیه‌کنندگی و کارگردانی «دستم را بگیر» بر عهده خودم است و یک گروه پژوهش متشکل از محمود کریمی، محسن حسینی، علیرضا تهرانی و یاسر سنایی پشت کار هستند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=145489
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *