×
×

پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه

  • کد نوشته: 143725
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «آوای رسام» به سرپرستی و آهنگسازی میثم ملکی پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «آوای رسام» در نظر دارد در جدیدترین کنسرت خود قطعاتی از آلبوم اخیر خود با نام «برف نو» را اجرا […]

    پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه
  • گروه موسیقی «آوای رسام» به سرپرستی و آهنگسازی میثم ملکی پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «آوای رسام» در نظر دارد در جدیدترین کنسرت خود قطعاتی از آلبوم اخیر خود با نام «برف نو» را اجرا کند. قطعات این آلبوم همچون هم آوای برف، برف، شهره شهر، رها، رانده در دستگاه شور و اشاره به آواز دشتی و دستگاه نوا بر روی اشعاری از حافظ، فریدون مشیری و احمد شاملو ساخته شده است.

    میثم ملکی سرپرست و آهنگساز، مهساد امرودی و میثم ملکی هم خوان، مهیار طریحی نوازنده سنتور، میثم ملکی نوازنده تار، پیام جوانی نوازنده باقلاما، حسین خوشنویس نوازنده تار باس، مهراد نوبخت پور نوازنده کمانچه، بیتا قاسمی نوازنده قیچک باس، مهرناز دبیرزاده تمبک و سازهای کوبه ای و رامین علیپور نوازنده تمبک گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

    کنسرت گروه «آوای رسام» پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ساعت ۲۱ اجرا می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=143725
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *