×
×

اثری برای آموزش آهنگسازی

  • کد نوشته: 142021
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کتاب «آفرینش ملودی» تازه ترین اثر تالیفی محمدرضا آزاده فر پژوهشگر و مدرس دانشگاه با سخنرانی تعدادی از هنرمندان مطرح در فرهنگسرای ارسباران تهران رونمایی شد. «مبانی آفرینش ملودی در آهنگسازی» عنوان کتاب جدید محمدرضا آزاده‌فر مدرس وپژوهشگر دانشگاه است با حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی کشورمان در تالار اصلی فرهنگسرای ارسباران تهران رونمایی شد. […]

    اثری برای آموزش آهنگسازی
  • کتاب «آفرینش ملودی» تازه ترین اثر تالیفی محمدرضا آزاده فر پژوهشگر و مدرس دانشگاه با سخنرانی تعدادی از هنرمندان مطرح در فرهنگسرای ارسباران تهران رونمایی شد.

    «مبانی آفرینش ملودی در آهنگسازی» عنوان کتاب جدید محمدرضا آزاده‌فر مدرس وپژوهشگر دانشگاه است با حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی کشورمان در تالار اصلی فرهنگسرای ارسباران تهران رونمایی شد.

    نادر مشایخی آهنگساز، حمید عسکری عضو هیأت علمی و محمدرضا تفضلی مدیر گروه آهنگسازی دانشکده موسیقی ، علیرضا رمضانی مدیر نشر «مرکز» از جمله افرادی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

    در این مراسم هنرمندان عرصه آهنگسازی ضمن اشاره به ارزش این اثر در جامعۀ موسیقی کشور، دیدگاه‌های خود در زمینۀ بهره‌برداری از این کتاب در آموزش آهنگسازی در ایران را ارئه کردند.

    حوزۀ آهنگسازی تا پیش از این بیشتر شاهد انتشار منابع زیادی در زمینۀ هارمونی، فرم، کنترپوان و ارکستراسیون بوده است اما به گفته برخی از کارشناسان کتاب جدید آزاده‌فر اولین اثر همه‌جانبه‌ای است که در موضوع آفرینش ملودی تألیف و به بازار نشر ایران ارائه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=142021
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *