×
×

ناظری ها در اراک به روی صحنه می روند

  • کد نوشته: 129355
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «ناگفته» با حضور شهرام ناظری و حافظ ناظری تور کنسرت زمستانی خود را در روز دوشنبه و سه شنبه ششم و هفتم دی ماه از شهر بوشهر آغاز کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم پس از اجرای قطعاتی از آلبوم ناگفته ها و چند قطعه برگزیده توسط استاد شهرام ناظری و حافظ […]

    ناظری ها در اراک به روی صحنه می روند
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    گروه «ناگفته» با حضور شهرام ناظری و حافظ ناظری تور کنسرت زمستانی خود را در روز دوشنبه و سه شنبه ششم و هفتم دی ماه از شهر بوشهر آغاز کردند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم پس از اجرای قطعاتی از آلبوم ناگفته ها و چند قطعه برگزیده توسط استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری مراسم امضای آلبوم «ناگفته» با حضور حافظ ناظری در سالن مجموعه ورزشی فجر شهر بوشهر برگزار شد.

    گروه ناگفته در ادامه تور کنسرت زمستانی خود پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ دی ماه به شهر رشت رفتند تا با حضور گسترده علاقه مندان در سالن یادگار امام این شهر بار دیگر قطعات ماندگار را اجرا کنند.

    مراسم امضا آلبوم «ناگفته» و قدردانی از حافظ ناظری، امروز با حضور شهردار رشت، اعضای شورای شهر رشت، نماینده سازمان یونسکو در استان گیلان و مدیران ارشد استانی ساعت ۱۸ در تالار گفتگوی شهرداری رشت، برگزار می شود.

    این گروه در ادامه تور زمستانی کنسرت «ناگفته» در تاریخ ۱۳ دی در شهر اراک، ۱۶ دی آمل ، ۲۳ دی ماه در کرمانشاه میزبان علاقه مندان به این موسیقی کلاسیک خواهند بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=129355
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *