×
×

هنرنمایی «نیکولاس مک‌کارتی» در استانبول

  • کد نوشته: 108163
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نوازنده‌ای که فقط یک دست دارد، در استانبول پیانو می‌نوازد. «نیکولاس مک‌کارتی» تنها پیانیست یک دست جهان روز ۲۱ ماه می در استانبول ترکیه هنرنمایی می‌کند. این نوازنده انگلیسی به‌تازگی اولین آلبوم خود را با عنوان «سولو» روانه بازار کرد. «مک‌کارتی» در ۱۸ سالگی با پیانو آشنا شد و رپرتوارهای یک دستی را فراگرفت. این […]

    هنرنمایی «نیکولاس مک‌کارتی» در استانبول
  • ۱۴۶۳۵۵۰۲۷۷۳۳۲_n_99311_1نوازنده‌ای که فقط یک دست دارد، در استانبول پیانو می‌نوازد.

    «نیکولاس مک‌کارتی» تنها پیانیست یک دست جهان روز ۲۱ ماه می در استانبول ترکیه هنرنمایی می‌کند.

    این نوازنده انگلیسی به‌تازگی اولین آلبوم خود را با عنوان «سولو» روانه بازار کرد. «مک‌کارتی» در ۱۸ سالگی با پیانو آشنا شد و رپرتوارهای یک دستی را فراگرفت. این نوع رپرتوار در قرن نوزدهم ابداع شد و بعدها برای استفاده مجروحان جنگ جهانی اول گسترش پیدا کرد.

    به گزارش حریت دیلی‌نیوز، این هنرمند انگلیسی در کالج رویال موسیقی تحصیلات خود را ادامه داد و از سال ۲۰۱۰ تور دور دنیای خود را آغاز کرد. فارغ‌التحصیلی او از رشته موسیقی با اجرای او در مراسم اختتامیه مسابقات پارالمپیک و همنوازی با گرو معروف «کلد پلی» همزمان شد.

    «مک‌کارتی» تا کنون در کشورهایی مانند مالت، ‌آفریقای جنوبی، آمریکا و … روی صحنه رفته است. این پیانیست ۲۷ ساله بدون دست راست به دنیا آمده و اولین نوازنده با دست چپ است که در کالج ۱۳۰ ساله رویال، موسیقی آموزش دیده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=108163
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *