×
×

از جمعه هفدهم اردیبهشت ماه

  • کد نوشته: 106841
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران جمعه هفدهم اردیبهشت با اجرای «راویان اصالت» که بخش تخصصی جشنواره است در تالار خانه شهر کرمان آغاز به کار کرد.
    +نهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور ۱۷۰ هنرمند و پیشکسوت موسیقی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در کرمان برگزار می شود

    از جمعه هفدهم اردیبهشت ماه
  • photo_2016-05-04_10-21-36نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران جمعه هفدهم اردیبهشت با اجرای «راویان اصالت» که بخش تخصصی جشنواره است در تالار خانه شهر کرمان آغاز به کار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پیش از این قرار بود بخش راویان اصالت نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تالار هلال احمر شهر کرمان برگزار شود که اجراهای این بخش در خانه شهر انجام می شود.

    همزمان با اجرای راویان اصالت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز (جمعه) گروه های دیگر موسیقی نواحی ایران در باغ شاهزاده ماهان و فضای باز اجرای عمومی دارند.

    براساس اعلام هیات انتخاب نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ٣۴ گروه از سراسر کشور به بخش «راویان اصالت» این دوره از جشنواره راه یافتند.

    همچنین در نخستین روز جشنواره موسیقی نواحی ایران بخش اجراهای پیشکسوتان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در سالن خانه شهر و بخش اجراهای عمومی همین ساعت در بوستان مادر شهر کرمان برگزار می شود.

    جشنواره نهم دو بخش سینمای مستند و نشست های پژوهشی را نیز دارد که قرار است نشست پژوهشی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز جمعه با حضور احمد صدری، هوشنگ جاوید، کیوان پهلوان و سید فواد توحیدی در باغ موزه هرندی شهر کرمان برگزار شود.

    فیلم ‘آوای دریانوردان خلیج فارس’ نیز با حضور کارگردان علیرضا قاسم خان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در سینما تک هتل پارس نمایش داده و بررسی می شود.

    نهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور ۱۷۰ هنرمند و پیشکسوت موسیقی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در کرمان برگزار می شود.

    علاوه بر شهر کرمان ۹ شهرستان استان نیز شاهد اجرای هنرمندان موسیقی نواحی خواهند بود.

    هفت دوره جشنواره موسیقی نواحی تا سال ۸۴ و یک دوره طی سال های گذشته در کرمان برگزار شد و قرار است از این پس به طور منظم در کرمان برگزار شود.

    شایان ذکر است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان به منظور برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان تفاهم نامه امضا کردند و دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی نیز در انجمن موسیقی کرمان تشکیل شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=106841
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *