×
×

«سختگیرانه ترین مجوزها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان صادر می شود»

  • کد نوشته: 103147
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • محمدعلی جوشایی افزود: به زعم تمامی کارشناسانی و فعالان بخش خصوصی که فعالیت های ما را رصد می کنند، به جرات اذعان می کنم سختگیرانه ترین مجوزها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان صادر می شود. وی بیان کرد: هیچ مجوزی برای فعالیت های هنری خارج از ضابطه هایی که دولت طبق آیین نامه […]

    «سختگیرانه ترین مجوزها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان صادر می شود»
  • کرمانمحمدعلی جوشایی افزود: به زعم تمامی کارشناسانی و فعالان بخش خصوصی که فعالیت های ما را رصد می کنند، به جرات اذعان می کنم سختگیرانه ترین مجوزها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان صادر می شود.

    وی بیان کرد: هیچ مجوزی برای فعالیت های هنری خارج از ضابطه هایی که دولت طبق آیین نامه ها و بخشنامه ها برای ما مشخص کرده، صادر نشده است.

    وی گفت: هیچ مجوزی خارج از روال قانونی صادر نشده است و نکته مهمتر اینکه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خود را مقید به حفظ شعائر اسلامی می دانیم.

    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: خیلی مدعی نیستیم که سخت گیری ها و مراقبت های ما باعث شده کرمان از لحاظ برنامه های صحنه ای از حاشیه دور باشد بلکه معتقدیم مردم، هنرمندان و مدیران مسئول موسسات پایبند هستند، ملاحظاتی را لحاظ می کنند و حرمت ها را نگه می دارند که باید این را قدر بدانیم.

    وی گفت: ما چهار روز به ایام فاطمیه به موسسات فرهنگی و حتی آموزشگاه های آزاد هنری برای حرمت نگه داشتن این ایام نامه فرستادیم و موردی هم بر انجام کار غیر قانونی مشاهده نکردیم.

    جوشایی درباره اعتراضات اخیر در رابطه با برگزاری کنسرت در کرمان اظهار کرد: ما از وضعیت پیش آمده رضایت نداریم و از اینکه چنین اتفاقی مقابل دستگاهی که تلاش می کند رخ داده است متاسف هستیم.

    وی گفت: حوزه معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دور از جریانات سیاسی است و در حوزه هنری به هیچ وجه ماجراجویی وجود ندارد و به طور کامل در کنار حفظ شعائر دینی پایبندی به مسائل قانونی داریم.

    وی با اشاره به برنامه کنسرت رضا یزدانی در امروز سه شنبه ۲۵ اسفند افزود: این کنسرت در موعد مقرر در کرمان برگزار می شود و سالن این کنسرت به لحاظ اینکه در ایام پایانی سال هستیم در نقطه مناسبی برای کاهش مشکلات رفت و آمد و ترافیکی مردم در نظر گرفته شده است.

    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تقاضای برگزاری این کنسرت از ماه های قبل ارایه شده و زمان برگزاری آن چهار روز قبل از ایام فاطمیه بود که با تغییراتی که انجام دادیم به بعد از این ایام منتقل شده است.

    وی بیان کرد: این کنسرت در سالن هلال احمر برگزار می شود و مجوز این کنسرت به دلیل حساسیت های بوجود آمده زیر ۵۰۰ نفر صادر و تمامی تراک های آن بازبینی شده و از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز است.
    جوشایی گفت: ضمن اینکه اولین تراک یزدانی درباره شهداست و از صدا و سیما پخش شده و به طور کلی برای برگزاری هرچه بهتر این کنسرت تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=103147
       
    برچسب ها محمدعلی جوشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *