×
×

«علیرضا شفقی‌نژاد» مورد جراحی قرار گرفت

  • کد نوشته: 70968
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • علیرضا شفقی‌نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران که براثر ضربه‌ی مغزی در بیمارستان بستری است، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود. مدیربرنامه‌های این هنرمند با اعلام این مطلب، گفت: آقای شفقی‌نژاد، روز سوم اسفندماه در حال سوارکاری بودند که براثر یک سانحه، ضربه‌ای به سر ایشان وارد شد و مورد جراحی قرار گرفت. جابری […]

    «علیرضا شفقی‌نژاد» مورد جراحی قرار گرفت
  • hemmat khahi-10-122علیرضا شفقی‌نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران که براثر ضربه‌ی مغزی در بیمارستان بستری است، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود.

    مدیربرنامه‌های این هنرمند با اعلام این مطلب، گفت: آقای شفقی‌نژاد، روز سوم اسفندماه در حال سوارکاری بودند که براثر یک سانحه، ضربه‌ای به سر ایشان وارد شد و مورد جراحی قرار گرفت.

    جابری ادامه داد: ایشان عصر دوشنبه(۴ اسفند) تحت عمل جراحی قرار گرفتند که خوشبختانه این جراحی موفقیت‌آمیز بود و هم‌اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان «آتیه» بستری هستند.

    وی افزود: پزشکان ایشان معتقد هستند که او عمل جراحی خوبی داشته و هم‌اکنون نیز باید دوران نقاهت را سپری کند، اما فعلا خطر برطرف شده است.

    علیرضا شفقی‌نژاد متولد ۱۳۵۳ است و نوازندگی پیانو را از ۱۰ سالگی شروع کرد. او در رشته‌ی مهندسی الکترونیک تحصیل کرده و دوره‌های فشرده‌ی رهبری را نزد منوچهر صهبایی و گورگن موسسیان آموخته است. او تدریس موسیقی، رهبری ارکستر، آهنگسازی و تنظیم قطعات محمد نوری را در کارنامه دارد.

    وی رهبری تمامی کنسرت‌ها (کر و ارکستر) و آهنگسازی گروه کر فیلارمونیک ایران را از ابتدای بنیان‌گذاری این گروه در سال ۱۳۷۸ تا کنون به عهده داشته است. شفقی‌نژاد در اردیبهشت ۱۳۸۹ در فستیوال موسیقی و آواز ارمنستان به عنوان داور شرکت کرد و موفق شد مقام رهبر برگزیده را در این فستیوال دریافت کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=70968
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *