×
×

بلیت فروشی کنسرت ۱۳ و ۱۴ مرداد سامان احتشامی در تالار وحدت آغاز شد

  • کد نوشته: 112766
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoپوستر و تیزر کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» که قرار است ۱۳ و ۱۴ مرداد به همت سامان احتشامی و گروه کر فیلارمونیک تهران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد روی صحنه برود، رونمایی شد.
    +پوستر و تیزر این کنستر برای رونمایی در اختیار ما قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آنرا ببینید

    بلیت فروشی کنسرت ۱۳ و ۱۴ مرداد سامان احتشامی در تالار وحدت آغاز شد
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    پوستر و تیزر کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» که قرار است ۱۳ و ۱۴ مرداد به همت سامان احتشامی و گروه کر فیلارمونیک تهران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد روی صحنه برود، رونمایی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سامان احتشامی در کنسرتی پر از ایده و یک برنامه ریزی مفصل با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران کنسرت «پیانو،ملودیکا و سازهای ضربی» را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

    این کنسرت در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند قدیمی و باسابقه با رپرتواری جالب و استفاده از برخی آثار ماندگار موسیقی ایرانی، به دیدار مخاطبانش می‌رود تا کنسرت مستقل این نوازنده و هنرمند سرشناس حاوی یک کنداکتور جذاب برای دوستداران موسیقی ایرانی در قالبی جدید و نو باشد.

    سامان احتشامی در این کنسرت از ۸۰ خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضا شفقی‌‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین سینا سلیم زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی هستند که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    پوستر و تیزر این کنستر برای رونمایی در اختیار ما قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آنرا ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=112766
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *