×
×

دبیر اجرایی سی امین جشنواره موسیقی فجر خبر داد:

  • کد نوشته: 65148
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • دبیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از حضور نمایندگان همه گونه‌های موسیقی در این دوره از جشنواره خبر داد.
    +همانند دو دوره گذشته تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک ایرانی در بخش نسلی دیگر و تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در بخش استعدادهای درخشان است

    دبیر اجرایی سی امین جشنواره موسیقی فجر خبر داد:
  • اختتامیه جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    دبیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از حضور نمایندگان همه گونه های موسیقی در این دوره از جشنواره خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، علی ترابی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره گفت: امسال شاهد حضور همه گونه های فعال موسیقی کشور در جشنواره خواهیم بود به طوری که نمایندگانی از ژانرهای نواحی، کلاسیک،‌سنتی و پاپ  در سالنهای مختلف به روی صحنه خواهند رفت.

    وی ادامه داد: در جشنواره سی ام موسیقی فجر همانند دو دوره گذشته تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک ایرانی در بخش نسلی دیگر و تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در بخش استعدادهای درخشان است.

    ترابی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: برای اولین بار دراین دوره این امکان فراهم شده که جشنواره به سمت مشارکت بخش خصوصی حرکت کند.همچنین در این دوره این احتمال وجود دارد که بلیت فروشی اجراها زودتر از سالهای گذشته آغاز،   و به صورت تکفیکی سالن به سالن انجام شود.

    دبیر اجرایی سی امین جشنواره موسیقی فجر در خاتمه اظهار کرد: پوستر این دوره از جشنواره مراحل پایانی آماده سازی خود را طی می کند به طوری که هفته اول دیماه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
    سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی اواخر بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=65148
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *