×
×

کنسرت یزدانی آبان ماه برگزار می شود

  • کد نوشته: 42542
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • رضا یزدانی از انتشار آلبوم جدیدش تا پایان سال خبر داد. این خواننده راک در این باره گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدیدم هستم که در مرحله میکس و مستر قراردارد.

    کنسرت یزدانی آبان ماه برگزار می شود
  • کنسرت رضا یزدانی (برای بزرگنمایی عکس کلیک کنید)

    کنسرت رضا یزدانی (برای بزرگنمایی عکس کلیک کنید)

    نداسیجانی: رضا یزدانی از انتشار آلبوم جدیدش تا پایان سال خبر داد.

    این خواننده راک در این باره گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدیدم هستم که در مرحله میکس و مستر قراردارد.

    وی افزود:این آلبوم ۱۴ قطعه است و ترانه سرایان آن مهدی ایوبی، علیرضا باران، احسان گودرزی و حسن علیشیری می باشند.  آهنگسازی و تنظیم سه قطعه این کار بر عهده خودم است ومابقی تنظیمات بر عهده میلاد عدل، بهروز پایگان، آرش زمانیان و محمد خرم نژاد است.

    خواننده آبوم «خاطرات مبهم» در مورد فضای این آلبوم اظهار داشت: سبک این کار با دیگر آلبوم هایم متفاوت است . در واقع می توان گفت این آلبوم ترکیبی از «ساعت فراموشی»،«ساعت بیست و پنج» و «خاطرات مبهم» است.

    وی همچنین درباره اجرای کنسرت جدیدش افزود: این کنسرت در آبان ماه برگزار می شود و علاوه بر اجرا در تهران در اهواز، شیراز و رشت نیز کنسرت خواهیم داشت. دراین کنسرت چند قطعه از آلبوم جدیدم را نیز اجرا خواهم کرد.

    رضا یزدانی همچنین از حضورش در قسمت دوم مجموعه‌ی ویدیویی «عقاید یک آکتور سینما» خبر داد و دراین باره گفت: این مجموعه‌ی ویدیویی به کارگردانی منیژه حکمت‏ است که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. قسمت اول این مجموعه چند هفته پیش منتشر شده است و قسمت دوم که با حضور خانم ساره بیات و بنده است این هفته عرضه می شود. در این قسمت محوریت گفتگو  در مورد زندگی خصوصی و کارهای هنری ام تا به امروز بوده است.

    وی ادامه داد: به واسطه کارهای زیاد سینمایی تنها خواننده ای که در این مجوعه ویدیویی حضور دارد بنده هستم.

    https://musiceiranian.ir/?p=42542
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *