×
×

آلبوم ep قطاری به سوی دریا با صدای رضا یزدانی منتشر شد

  • کد نوشته: 436635
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام تیر ۱۴۰۱
  • ۰
  • آلبوم ep قطاری به سوی دریا (Train To the Sea) با صدای رضا یزدانی خواننده سبک راک و پاپ راک به صورت دیجیتال منتشر شد. (EP مخفف Extended Play از لحاظ تعداد آهنگ، چیزی بین آلبوم -LP - و تک آهنگ - single - است. EP از چندین آهنگ تشکیل می شود که تعدادشان برای انتشار در قالب یک آلبوم LP کم است.)
    آلبوم ep قطاری به سوی دریا با صدای رضا یزدانی منتشر شد
  • این آلبوم شامل سه ترانه؛ Train To the Sea (قطاری به سوی دریا)، Abandoned (رها شده) و You’ve Rafted Me (من را به دنبال خودت کشاندی) است، ترانه‌های این آلبوم را حسن علیشیری و مصطفی اسانلو سروده‌اند، ملودی‌های را رضا یزدانی ساخته و تنظیم‌ قطعات به عهده‌ میلاد عدل بوده است، تهیه‌کننده آلبوم قطاری به سوی دریا نیز علی اوجی است. دو قطعه از ترانه‌های این آلبوم به زبان فارسی و یک قطعه به زبان انگلیسی است.

    ترانه‌های این آثار از کتاب اقیانوس‌های یاغی نوشته‌ یان اوربینا الهام گرفته است.

    رضا یزدانی درباره انتشار آلبوم قطاری به سوی دریا بیان کره است: «تصمیم داشتیم این آلبوم رو زودتر و قبل از کنسرت ۲۰ تیر تهران منتشر کنیم تا بتوانیم ترانه‌ها را اجرا کنیم منتهی به خاطر طولانی شدن مراحل ضبط، میکس و مسترینگ، مجوز، کاور ترک‌ها و… انتشار زودتر میسر نشد، به امید خدا در کنسرت‌های آینده اجرایشان می‌کنیم.

    کنسرت این خواننده دوشنبه (۲۰ تیرماه) در سانس‌های ۱۸ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد و بهای آن ۱۵۰ تا ۴۲۵ هزار تومان اعلام شده است. همچنین وی ۲۷ آگوست (پنجم شهریورماه) کنسرتی را در تورنتو کانادا برگزار می‌کند.

    اخیرا ویدیوکلیپ ترانه بی‌هوا، قطعه‌های دلتنگی تهران و برادر از این خواننده منتشر شده است.

    منبع: موسیقی ما
    https://musiceiranian.ir/?p=436635
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *