آلبوم «پنرشیا» اثری از گروه موسیقی «پنرشیا» به نوازندگی عرفان قویقلب، امیرعلی رحمانی و امیرحسین کیانپور منتشر شد.
«ماه ده و چار» نخستین آلبوم از سعدی صادقی با آواز محمود شریفی و پرویز سیاهدشتی، در فضایی از موسیقی فولکلور مازندران است که با چیدمانی ۹ قطعه ای تولید و منتشر شده است.
یورولدوم نام آلبومی ست به آهنگسازی و تنظیم افشین آذری و خوانندگی کیهان قراداغلی که در فضایی از موسیقی پاپ آذری و در قالب ۱۱ قطعه ساخته و پرداخته شده است.
آلبوم جالبوت (کشتیِ قدیمیِ بادبانی) از گروه موسیقی جالبوت در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۱۱ قطعه به اجرا در آمده است.
اوربیتون اثری تازه از گروه موسیقی انسو است که در قالب پنج قطعه بیکلام با عنوان «عبارت ۱و ۲ و ۳ و ۴ و ۵» به اجرا در آمده است.
آلبوم «صبر کن» نام اثری ست حاصل همکاری مهیار علیزاده و محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان که در فضایی از دکلمه خوانی و تصنیف خوانی و در قالب ۷ قطعه به اجرا در آمده است.
«و عشق آمد…» تازه ترین اثر به آهنگسازی و تنظیم مرتضی صنایعی و آواز سالار عقیلی است که در قالب ۵ قطعه چون «غزل تازه»، «آیینه حسن» و «ترک عشق»به اجرا در آمده است.
هومان رومی، آهنگساز، مدرس و نوازنده کمانچه پنجمین آلبوم رسمی خود را در فضایی از موسیقی ردیف-دستگاهی و در قالب سه قطعه به اجرا در آورده است.
آلبوم مقامی «مقامات کهن تنبور۱» حاصل پژوهش یحیی رعنایی ست که این موزیسین خنیاگری تنبور اثرش را بر عهده داشته و پویان رعنایی آواز آن را سر داده است.
آلبوم رسیتال پیانو والیش مربوط به اجرای زنده سال ۱۳۹۶ از این موزیسین در تالار رودکی بوده که در قالب ۱۷ قطعه به انتشار رسیده است.
آلبوم «همیشه با تو» با سروده های زیبای زنده یاد فریدون مشیری، صدای ماندگار او و خوانش انگلیسی سوزی ضیایی در قالب ۴۴ فصل همراه با دفترچه اشعار و نسخه انگلیسی منتشر شد.
کتاب موسیقایی «هفت شهر نی» به تألیف حامد امجدیان راهی بازار موسیقی کشور شد، این در حالیست که قطعات آمده در این کتاب توسط مؤلف اجرا و از طریق اپلیکشین جامع نی نوازی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
آلبوم عاشقانه در باران حاصل همکاری بردیا صدرنوری و بابک صدرنوری است که در قالب نوازندگی پیانو و دکلمه خوانی با ۲۱ قطعه ساخته و پرداخته شده است.
یادگاران، نام اثریست تازه با تنظیم و نوازندگی قانون امیرحسین مختاری و همراهی تنبک و کاخنِ داوود قهرودی که در فضایی از موسیقی کلاسیک-تلفیقی و در قالب ۱۲ قطعه بیکلام اجرا شده است.