×
×

نخستین آلبوم گروه جالبوت منتشر شد

  • کد نوشته: 345340
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم جالبوت (کشتیِ قدیمیِ بادبانی) از گروه موسیقی جالبوت در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۱۱ قطعه به اجرا در آمده است.

    نخستین آلبوم گروه جالبوت منتشر شد
  • آلبوم جالبوت منتشر شد

    نخستین آلبوم رسمی گروه موسیقی جالبوت به خوانندگی محمدعلی ذاکری قشمی راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم جالبوت (کشتیِ قدیمیِ بادبانی) از گروه موسیقی جالبوت در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۱۱ قطعه به عناوین «رولت روسی»، «تو اِتندی»، «مَش»، «امون از زمونی»، «لاجون»، «واخ وولک»، «گپ شو»، «شنا کن»، «دوار شامی»، «فهمت ببه بالا» و «داروگ» به اجرا در آمده است.

    در اجرای قطعات این آلبوم محمدعلی ذاکری قشمی (خواننده، آهنگساز)، حامد حمیدزاده (گیتارباس)، محسن خاش (پرکاشن)، آیدین رادکیا (درامز)، آرش رئیسی (گیتار کلاسیک)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، آرین ملکیان (کیبورد و پیانو) و هومان عمادی (گیتار الکتریک) به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین علیخان حبیب زاده و آرشام غفوری در کنار قشمی، دو قطعه را آهنگسازی کرده اند.

    گروه موسیقی جالبوت از سال ۱۳۹۳ در زادگاهشان بندرعباس آغاز به کار کرده اما می توان گفت حضور و فعالیت رسمی ترشان را در ۱۳۹۵ از سر گرفته اند. این گروه موسیقی جنوبی غالبِ قطعات آلبومشان را بر سروده هایی از شاعران جنوبی و برخی از سروده های فارسی را از نیما یوشیج، محمد طلوعی و… انتخاب کرده اند. آنها پیش از این آثاری را بصورت تک آهنگ همچون قطعه «شنا کن» منتشر کرده و کنسرت هایی را نیز بروی صحنه برده است.

    شایان ذکر است که آلبوم جالبوت از گروه موسیقی جالبوت، به انتشار رسید. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا بصورت فیزیکی و اورجینال از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی خریداری نمایند.

    ? خرید آنلاین این آلبوم موسیقی

    https://musiceiranian.ir/?p=345340
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *