×
×

آلبوم آذری یورولدوم منتشر شد

  • کد نوشته: 345712
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • یورولدوم نام آلبومی ست به آهنگسازی و تنظیم افشین آذری و خوانندگی کیهان قراداغلی که در فضایی از موسیقی پاپ آذری و در قالب ۱۱ قطعه ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم آذری یورولدوم منتشر شد
  • آلبوم آذری یورولدوم

    آلبوم یورولدوم با صدای کیهان قراداغلی، از سوی مجموعه فرهنگی و هنری ایران مجوز راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، یورولدوم نام آلبومی ست به آهنگسازی و تنظیم افشین آذری و خوانندگی کیهان قراداغلی که در فضایی از موسیقی پاپ آذری و در قالب ۱۱ قطعه به عناوین «سنن سونرا»، «سن منی هیچ یادندا»، «ورولموشام»، «یالان باخشلار»، «بونا یاشماق دمز»، «آغلاما گوزلریم»، «بویلانا»، «یورولدوم»، «گوله گوله»، «حیدر بابا» و «اوز الیمده دییر» به اجرا در آمده است.

    قطعات این آلبوم بر سروده هایی از کیهان صالحی و شهریار اجرا شده اند که فرزاد نوروزی و پیمان نظری نیز بعضی از آن ها را آهنگسازی و تنظیم کرده اند.

    این اثر به تهیه کنندگی فرزام توکلی تولید شده، حافظ اصغری مدیر تولید و مجموعه ایران مجوز و مؤسسه فرهنگی-هنری ویوا آوا عهده دار نشر آن بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی آذری یورولدوم با صدای کیهان قراداغلی، توسط مجموعه ایران مجوز به انتشار رسیده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی خریداری کنند.

    ? خرید آنلاین این آلبوم موسیقی

    https://musiceiranian.ir/?p=345712
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *