×
×

آلبوم فیروزه از محمدرضا ابراهیمی منتشر شد

  • کد نوشته: 351176
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «فیروزه» به آهنگسازی محمدرضا ابراهیمی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنریِ هنر موسیقی راهی بازار شد.

    آلبوم فیروزه از محمدرضا ابراهیمی منتشر شد
  • آلبوم فیروزه از محمدرضا ابراهیمی

    آلبوم موسیقی «فیروزه» به آهنگسازی محمدرضا ابراهیمی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنریِ هنر موسیقی راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین اثر از محمدرضا ابراهیمی، نوازنده عود و آهنگساز کشورمان تحت عنوان فیروزه منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    ابراهیمی پس از دو اثر ماهرو و آبان این آلبوم را به عنوان سومین اثر از تولیدات هنر موسیقی منتشر می کند که در فضایی از موسیقی معاصر، عود محور و در قالب ۷ قطعه به عناوین «خوش دلی»، «حالی و خیالی»، «تابان»، «بیت»، «نیشابور»، «خُم» و «بی غمان» ساخته و پرداخته شده است.

    او ضمن آهنگسازی، نوازندگی عود را در اثر تازه اش به عهده داشته و سردار سرمست ( آکاردئون)، مهسا شهبازیان (قانون)، سهیل پیغمبری (کلارینت باس)، سینا خشک‌بیجاری (سازهای کوبه ای) دیگر نوازندگانی هستند که همراه ابراهیمی به هنرنمایی پرداخته اند و حامی حقیقی، میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده است.

    محمدرضا ابراهیمی آثار دیگری نیز در کارنامه هنری خود دارد که می توان از میان آنها به آلبوم «ترنم بودن» و کتاب «برای عود» – مشتمل بر ۲۲ قطعه برای ساز عود- اشاره کرد. همچنین همکاری با گروه‌های هم‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده، طلوع و نوروز به سرپرستی ارشد تهماسبی، شهناز به سرپرستی مجید درخشانی و محمدرضا شجریان از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای این موزیسین در عرصه موسیقی است.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «فیروزه» به آهنگسازی محمدرضا ابراهیمی به عنوان یکی دیگر از آثار موسیقاییِ هنر موسیقی راهی بازار شده و شرکت ایرانگام پخش آن را بر عهده دارد.

    آلبوم فیروزه

    https://musiceiranian.ir/?p=351176
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *