×
×

به خوانندگی «مجتبی عسگری»

  • کد نوشته: 93763
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoگروه موسیقی «سایه روشن» به سرپرستی «آرش سعیدیان» و خوانندگی «مجتبی عسگری» در ششمین دوره از فستیوال بین المللی للانشاد در شهر کنستانتین کشور الجزایر با استقبال مخاطبین به اجرای کنسرت پرداخت.

    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از اجرای گروه موسیقی «سایه روشن» در ششمین دوره از فستیوال بین المللی للانشاد را مشاهده نمایید
    +تجلیل «نصیر شمه» عودنواز سرشناس عراقی از اجرای پرشور گروه «سایه روشن»

    +آلبوم موسیقی «خروش» از مجتبی عسگری در راه است

    به خوانندگی «مجتبی عسگری»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «سایه روشن» به سرپرستی «آرش سعیدیان» و خوانندگی «مجتبی عسگری» در ششمین دوره از فستیوال بین المللی للانشاد در شهر کنستانتین کشور الجزایر با استقبال مخاطبین به اجرای کنسرت پرداخت.

    مجتبی عسگری خواننده موسیقی ایرانی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «اجرای گروه در تاریخ ٧ آذرماه سال جاری (۲۸ نوامبر ۲۰۱۵) به دعوت ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ کشور الجزایر در فستیوال بین المللی للانشاد برگزار شد که طی این کنسرت آثار بزرگان موسیقی ایرانی همچون استاد پرویز مشکاتیان، حسین علیزاده و مجید درخشانی به روی صحنه رفت. همچنین در این فستیوال اجرایی مشترک با «نصیر شمه» داشتیم و در حاشیه این کنسرت نیز مصاحبه مطبوعاتى برگزار شد و این عود نواز سرشناس عراقی به قابلیتهاى بالای موسیقى ایران اشاره و از اجرای پرشور گروه «سایه روشن» تجلیل کرد.»

    آرش سعیدیان (سرپرست و نوازنده عود)، نبیل یوسف شریداوى (دف)، مرجان مهربان (قانون)، محمد مظهرى (کمانچه) و عرفان وحدت (تار) به همراه مجتبی عسگری (خواننده) به عنوان اعضای گروه موسیقی «سایه روشن» در این فستیوال به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «خروش» به خوانندگی «مجتبی عسگری» و آهنگسازی «مجید درخشانی» که با مجموعه ای از ارکستر زهی و سازهای سنتی ایرانی به اجرا در آمده و قطعات آن بر روی اشعاری از مولانا، هوشنگ ابتهاج، قیصر امین پور و علیرضا بدیع شاعر معاصر کشورمان، به صورت تصنیف و ساز و آواز به ضبط رسیده است، پس از سپری شدن ایام محرم و صفر، راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از اجرای گروه موسیقی «سایه روشن» در ششمین دوره از فستیوال بین المللی للانشاد را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=93763
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *