×
×

ادبیات علاقه اول من است

  • کد نوشته: 83422
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • شهرام ناظری در آیین گرامیداشت استاد «یدالله بهزاد»، شاعر و خطاط کرمانشاهی گفت: افتخار می‌کنم در نوجوانی سال‌ها در شاگردی ایشان بودم و دوران دبیرستان در محضر ایشان درس خواندم. این خواننده سرشناس اظهار کرد: اگرچه در آن زمان همسالان من در مدرسه بسیار شلوغ بودند و گاهی برای یک درس چند معلم عوض می‌شد […]

    ادبیات علاقه اول من است
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    شهرام ناظری در آیین گرامیداشت استاد «یدالله بهزاد»، شاعر و خطاط کرمانشاهی گفت: افتخار می‌کنم در نوجوانی سال‌ها در شاگردی ایشان بودم و دوران دبیرستان در محضر ایشان درس خواندم.

    این خواننده سرشناس اظهار کرد: اگرچه در آن زمان همسالان من در مدرسه بسیار شلوغ بودند و گاهی برای یک درس چند معلم عوض می‌شد و کسی تحمل شلوغی‌ها را نداشت، اما همه همواره برای استاد بهزاد شخصیت و احترامی خاص قائل بودند و کسی پایش را از حریم احترام قدمی آنطرف نمی‌گذاشت.

    ناظری به نقل خاطره‌ای از استاد بهزاد پرداخت و یادآوری کرد: به خاطر داریم ایشان روزی از ما خواست با “همان ارزی که می‌ورزی” انشایی بنویسیم و هفته بعد که انشاها را تصحیح کرد به کلاس آمد و پرسید ناظری کیست؟ بعد رو به من گفت: تو بد نمی‌نویسی، اما تلگرافی می‌نویسی و به من نمره ۱۱ داد که نمره خوبی بود.

    وی خاطرنشان کرد: از آن زمان که استاد فهمید من علاوه بر ادبیات، موسیقی هم می‌دانم، به من اجازه داد گاهی به کتابخانه شخصی‌اش بروم و این برای من بهترین هدیه بود و ایشان لطف بی‌حدی به من پیدا کرد.

    این خواننده کرمانشاهی تصریح کرد: ادبیات علاقه اول من است و اگرچه همه من را به آهنگسازی، موسیقیدانی و خوانندگی می‌شناسند، اما اولین علاقه من ادبیات و بعد موسیقی است.

    مراسم بزرگداشت استاد بهزاد شاعر و خطاط کرمانشاهی، شب گذشته(هشتم مرداد) با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=83422
       
    برچسب ها شهرام ناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *