×
×

تا ۲۶ تیرماه سال جاری

  • کد نوشته: 81394
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • پرفورمنس «خارش» به کارگردانی امیر صادقی با تمدید اجرایش تا ۲۶ تیرماه، با تاکید بر حضور پررنگ حسن پورشیرازی در این پرفورمنس، اجرای خود را در گالری محسن از سر گرفت.
    +رهبر ارکستر و آهنگساز این پرفورمنس نیز «امیر صادقی» است و گروهی از برجسته‌ترین نوازنده‌های موسیقی کلاسیک کشورمان حضور دارند

    تا ۲۶ تیرماه سال جاری
  • پرفورمنس «خارش»

    پرفورمنس «خارش»

    پرفورمنس «خارش» به کارگردانی «امیر صادقی» با تمدید اجرایش تا ۲۶ تیرماه، با تاکید بر حضور پررنگ حسن پورشیرازی در این پرفورمنس، اجرای خود را در گالری محسن از سر گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این اجرا، پرفورمنس خارش که در شب‌های قدر به مدت چهارشب اجرا نداشت از روز جمعه، ۱۹تیرماه، اجرای خود را در گالری محسن با حضور بهناز جعفری و حسن پورشیرازی از سر گرفت و با توجه به استقبال گسترده‌ی مخاطبان تا ۲۶ تیرماه این اجرا تمدید شد. این پرفورمنس در ابتدا قرار بود در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ خردادماه در پلتفرم داربست گالری محسن با کارگردانی امیر صادقی و بازی سحر دولتشاهی، حسن پورشیرازی، محسن رستگار و الهه بخشی اجرا شود، اما استقبال مخاطبان از آن باعث شد تا علاوه بر تمدید، بهناز جعفری نیز به این اجرا اضافه شود.

    پرفورمنس خارش پروژه‌ای چندوجهی و چندلایه است که با همکاری دانشگاه والت‌دیزنی و گالری محسن انجام می‌شود و شامل طراحی بخش‌های نمایشی و اجرای موسیقی توسط سه کوارتت زهی جداگانه و چند تک‌نواز (سولیست) است.

    رهبر ارکستر و آهنگساز این پرفورمنس نیز امیر صادقی است و گروهی از برجسته‌ترین نوازنده‌های موسیقی کلاسیک کشورمان، از جمله یاسمن کیمیاوی (ابوا)، گلنار شعاری (کلارینت)، پندار پارسی (ویلون)، علی آقاجانی (ویلون‌سل)، دینا کهنی (فرنچ‌هورن) و آیدا موسوی (ترومپت) به عنوان سولیست او را همراهی می‌کنند.

    امیر صادقی، پیانیست، آهنگساز و ایده‌پرداز، فارغ‌التحصیل آهنگسازی و رهبری ارکستر از کنسرواتوار ترینیتی لندن در زمینه‌ی موسیقی معاصر است. او تا به حال دو آلبوم با عنوان «اشعار ژاک پره‌ور» (با صدای احمد شاملو) و «استعاره‌ای تا ابدیت» منتشر کرده و به‌عنوان آهنگساز برگزیده در بیست‌و‌چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی موسیقی فجر برای ساخت «راپسودی ایرانی» انتخاب شده است.

    صادقی بیشتر از هر چیز به‌واسطه‌ی خلاقیت و نوآوری‌هایش در موسیقی و اجرای پرفورمنس‌های چندوجهی و چندلایه شناخته می‌شود. او پیشتر نیز پرفورمنس «ذهن شیشه‌ای» را با بازی پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی و همراهی چندین نوازنده از جمله هشت نوازنده‌ی فلوت در ایران اجرا کرده است که این اجرا با استقبال بسیار خوب هنردوستان و منتقدان مواجه شد.

    برای تهیه‌ی بلیت این پرفورمنس می‌توانید به قسمت خرید بلیت آن در وب‌سایت پیشنهاد (www.peeshnahad.com) مراجعه کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=81394
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *