×
×

برای سومین بار در صدر جدول موسیقی بریتانیا

  • کد نوشته: 50755
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • پس از ۵۷ سال آهنگ «شاد» فارل ویلیامز موفق شد برای سومین بار در صدر جدول موسیقی بریتانیا قرار بگیرد. طبق آمار آفیشال چارتس، آهنگ «شاد» (Happy) فارل ویلیامز روز یکشنبه برای سومین بار در صدر جدول موسیقی بریتانیا قرار گرفت. این رکوردی است که در ۵۷ سال گذشته کسی موفق به کسب آن نشده […]

  • پس از ۵۷ سال آهنگ «شاد» فارل ویلیامز موفق شد برای سومین بار در صدر جدول موسیقی بریتانیا قرار بگیرد.
    طبق آمار آفیشال چارتس، آهنگ «شاد» (Happy) فارل ویلیامز روز یکشنبه برای سومین بار در صدر جدول موسیقی بریتانیا قرار گرفت. این رکوردی است که در ۵۷ سال گذشته کسی موفق به کسب آن نشده بود.

    تا کنون تنها دو آهنگ موفق شده‌اند که سه بار بر صدر جدول آهنگ‌های محبوب بریتانیا قرار بگیرند. این اتفاق آخرین بار در سال ۱۹۵۷ با «Singing the Blues» با صدای گای میچل رخ داد.

    آهنگ «شاد» همچنین موفق شد این هفته از مرز فروش یک میلیون نسخه بگذرد و بعد از گروه بیتلز به دومین هنرمندی بدل شد که در طی یک سال فروش نسخه‌های آهنگش به سه میلیون نسخه رسیده است.

    فارل ویلیامز با همکاری گروه دفت‌پانک امسال آهنگ «Get Lucky» را عرضه کرد که برنده جایزه گرمی شد.

    رده دوم پرفروش‌ترین تک‌آهنگ این هفته بریتانیا در دست «پول در ذهن من» کار سم اسمیت بود که هفته پیش صدرنشین شده بود. «Rather Be» کار کلین بندیت هم در رتبه سوم ایستاد.

    در بخش پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته بریتانیا هم «Bad Blood» گروه بریتانیایی باستیل برای دومین هفته صدرنشین بود. رتبه دوم و سوم نیز به ترتیب در دست «AM» آرتیک مانکیز و «Halcyon» الی گولدینگ بود.

    رویترز / ۲ مارس / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

    https://musiceiranian.ir/?p=50755
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *