×
×

به سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر

  • کد نوشته: 44234
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت «گروه نُوان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر ۲ و ۳ آبان ماه در شهر آمل برگزار شد.
    +عکسهای موسیقی ایرانیان از این اجرا

    به سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر
  • کنسرت گروه موسیقی «نُوان» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه موسیقی «نُوان» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت «گروه نُوان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر ۲ و ۳ آبان ماه در شهر آمل برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، گروه نُوان در این کنسرت دو مجموعه «ترانه بخوان» و «شب کوک» که ۱۹ مهر ماه در ساری نیز برگزار شده بود را به روی صحنه برد.

    این اجرا که ۲ روز بعد از کنسرت حسین علیزاده در آمل برگزار شده بود با اجرای بسیار قوی و هماهنگ نوازندگان و خواننده، با توجه به پیچیدگی‌های اجرایی که در فرم، ساختار و بویژه ریتم قطعات وجود داشت همراه بود که با استقبال و تشویق بسیار گرم حضار روبرو شد.

    از جمله نکات قابل توجه در این کنسرت می توان به تفاوت بارز اجرایی این کنسرت با دیگر اجراهایی که به طور معمول در این منطقه برگزار می شود و همچنین قدرت تکنیکی نوازندگان اشاره کرد که حضار نیز در پایان اجرا به آن اذعان داشتند و آن را از نقاط قوت این کنسرت می دانستند.

    محمد مهدی کاردگر (خواننده)، علی اکبر فضائلی (سنتور)، فرزاد محمدنژاد (تار)، علی اکبرزاده (تنبک)، پویا خوش بین (عود)، سعید آذرنوش (عود)، عرفان حسینی (کمانچه آلتو)، مزدک سیفی (سازهای کوبه ای) و محمدرضا عموجوادی (کمانچه) به عنوان اعضای گروه «نُوان» در این کنسرتها به هنرنمایی پرداختند.

     در ادامه عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را می توانید دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=44234
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *