×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 103336
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ تصویری «مازندران» به آهنگسازی و خوانندگی «محمدمهدی کاردگر» در آستانه فرارسیدن بهار و عید نوروز، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +این اثر با همراهی گروه موسیقی «صراحی» به تهیه کنندگی دکتر آزاد عمرانی تولید شده است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-03-19_17-15-00کلیپ تصویری «مازندران» به آهنگسازی و خوانندگی «محمدمهدی کاردگر» در آستانه فرارسیدن بهار و عید نوروز، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر با همراهی گروه موسیقی «صراحی» به هنرمندی مهدی ولی زاده (نی)، فرزاد محمد نژاد (تار و عود)، مهبد نبوی (کمانچه)، علی اکبر فضائلی (سنتور)، میلاد ولی زاده (تنبک)، امین حیدری (دف) و محمدمهدی کاردگر (دف و خواننده) تولید شده و به تهیه کنندگی دکتر آزاد عمرانی منتشر می شود.

    شایان ذکر است که «محمدمهدی کاردگر» نوازنده و خواننده موسیقی ایرانی است که ساز تنبک را نزد اساتیدی چون حسن کابلی، بهمن رجبی و نوید افقه فراگرفته و سنتور را نیز با کمک اساتید زنده یاد عباس شریفی، پشنگ کامکار و مجید کیانی آموزش دیده است، همچنین آواز را نزد اساتید مظفر شفیعی، حمیدرضا نوربخش، محمدرضا لطفی و علی اصغر شاهزیدی فراگرفته است. این هنرمند پیش از این نیز با همراهی گروه های مختلف در داخل  و خارج از کشور به اجرای کنسرت پرداخته است.

    کلیپ تصویری «مازندران» را با اجازه صاحب اثر در ادامه از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ تصویری «مازندران»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=103336
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *