×
×

به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی

  • کد نوشته: 42876
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «نُوان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر در شهر ساری برگزار می‌شود.

    به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی
  • پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی «نُوان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر در شهر ساری برگزار می‌شود.

    این اجرا در تاریخ‌ ۱۹ مهرماه سال جاری در سالن هلال احمر شهر ساری برگزار خواهد شد و اعضای گروه «نُوان» قصد دارند در این کنسرت، دو مجموعه «ترانه بخوان» و «شب کوک» که برای آنسامبل سازهای ایرانی توسط محمدرضا عموجوادی نوشته شده است را اجرا کنند، همچنین اشعار اجرا شده در کنسرت «نُوان» از شاعران کلاسیک و معاصر ایرانی مانند رودکی، حافظ، نیما یوشیج و داوود قاسمی برگرفته شده است.

    اعضای این گروه پس از اجرای ساری، دوم و سوم آبان ماه هم در شهر آمل به روی صحنه خواهند رفت و ارائه‌ی رویکردی نوین و مواجه‌ی شخصی آهنگساز در مقوله‌ی فرم، تنظیم و اِلمان‌های استفاده شده در موسیقی ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی و استفاده از ملودی‌های فولکلور، از اهداف اجرای این کنسرتها می‌باشد.

    محمد مهدی کاردگر (خواننده)، علی اکبر فضائلی (سنتور)، فرزاد محمدنژاد (تار)، علی اکبرزاده (تنبک)، پویا خوش بین (عود)، سعید آذرنوش (عود)، عرفان حسینی (کمانچه آلتو)، مزدک سیفی (سازهای کوبه ای) و محمدرضا عموجوادی (کمانچه) به عنوان اعضای گروه «نُوان» در این کنسرتها به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که گروه نُوان از سال ۱۳۹۱ با هدف ایجاد نوآوری در آهنگسازی و همنوازی قطعات پلی‌فونیک و پلی‌ریتمیک در موسیقی ایرانی فعالیت خود را آغاز نمود و در زمان کوتاه فعالیت خود اجراهایی در داخل و خارج از کشور داشته است که می توان به کسب مقام سوم «پنجمین دوره‌ی فستیوال بین المللی رنسانس» در کشور ارمنستان اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=42876
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *