×
×

نُوان با استقبال مخاطبین در ساری به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 43519
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت «گروه نُوان» به آهنگسازی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر، ۱۹ مهر ماه در ساری برگزار شد. در ادامه می توانید گزارش موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    نُوان با استقبال مخاطبین در ساری به روی صحنه رفت
  • کنسرت گروه موسیقی «نُوان»  (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه موسیقی «نُوان» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه «نُوان» به آهنگسازی محمدرضا عموجوادی و خوانندگی محمد مهدی کاردگر، ۱۹ مهر ماه در ساری برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این گروه در کنسرتی که پشت سر گذاشت دو مجموعه «ترانه بخوان» و «شب کوک» که برای آنسامبل سازهای ایرانی نوشته شده بود را اجرا کرد.

    با وجود همزمانی این کنسرت با اجرای دیگری که در همین روز در ساری برگزار شده بود، کنسرت گروه «نُوان» با استقبال جمع زیادی از هنرمندان، اهالی موسیقی استان و مردم فهیم مازندران مواجه شد.

    از نکات قابل توجه در این کنسرت می‌توان به اجرای خوب نوازندگان و خواننده اشاره کرد که با توجه به پیچیدگی‌های اجرایی که در فرم و ریتم قطعات وجود داشت، توانستند اجرایی هماهنگ همراه با کوک دقیق و موزیکالیته‌ی مناسب ارائه دهند.

    محمد مهدی کاردگر (خواننده)، علی اکبر فضائلی (سنتور)، فرزاد محمدنژاد (تار)، علی اکبرزاده (تنبک)، پویا خوش بین (عود)، سعید آذرنوش (عود)، عرفان حسینی (کمانچه آلتو)، مزدک سیفی (سازهای کوبه ای) و محمدرضا عموجوادی (کمانچه) به عنوان اعضای گروه «نُوان» در این کنسرتها به هنرنمایی پرداختند.

    گروه نُوان از سال ۱۳۹۱ با هدف ایجاد نوآوری در آهنگسازی و همنوازی قطعات پلی‌فونیک و پلی‌ریتمیک در موسیقی ایرانی فعالیت خود را آغاز نمود و در زمان کوتاه فعالیت خود اجراهایی در داخل و خارج از کشور داشته است که می توان به کسب مقام سوم «پنجمین دوره‌ی فستیوال بین المللی رنسانس» در کشور ارمنستان اشاره کرد.

    شایان ذکر است که این گروه در ادامه کنسرت‌های خود ۲ و ۳ آبان ماه در آمل و ۱۲ آبان ماه در سلیمانیه‌ی عراق به روی صحنه خواهد رفت.

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=43519
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *