×
×

عکسهای نیوشا خطیب از این اجرا

  • کد نوشته: 43008
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آنسامبل اپرای تهران در اجرایی تحسین برانگیز، تئاتر موزیکال «اشک ها و لبخند ها» را به روی صحنه برد. اشک ها و لبخند ها که بر اساس فیلم سینمایی و کلاسیک معروف «اشک ها و لبخند ها» نگارش و اجرا شده، توانایی های آنسامبل اپرای تهران و هادی قضات را هر چه بیشتر نمایان کرد. در ادامه می توانید گزارش مفصل موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.
    + «اشک ها و لبخند ها» برای ۱۹ و ۲۵ مهر تمدید شد

    عکسهای نیوشا خطیب از این اجرا
  • تئاتر موزیکال «اشک ها و لبخندها»

    تئاتر موزیکال «اشک ها و لبخندها»

    موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: آنسامبل اپرای تهران در اجرایی تحسین برانگیز، تئاتر موزیکال «اشک ها و لبخند ها» را به روی صحنه برد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تالار وحدت در ۳ شب (۹، ۱۰ و ۱۱ مهرماه) میزبان تماشاچیان و هنرمندانی بود که برای دیدن دومین اجرای آنسامل اپرای تهران گرد هم آمده بودند.

    اشک ها و لبخند ها که بر اساس فیلم سینمایی و کلاسیک معروف «اشک ها و لبخند ها» نگارش و اجرا شده، توانایی های آنسامبل اپرای تهران و هادی قضات را هر چه بیشتر نمایان کرد.

    چیدمان صحنه، نورپردازی خوب و استفاده از امکانات صحنه پردازی تالار وحدت از نکاتی بود که نشان دهنده دقت فوق العاده خوب هادی قضات و همکاران وی بود.

    استفاده از موسیقی زنده و حضور بردیا کیارس به عنوان رهبر ارکستر اطمینان خوبی به گروه و تماشاچیان می داد که آنچه می بینند و می شنوند، کاملا کارشناسی شده و افراد با توجه به حوزه فعالیت و توانمندی هایشان در جای خاص خود قرار گرفته و بهترین نتیچه حاصل می گردد.

    ترجه روان اشعار که توسط روشنک کی منش انجام شده بود از نکات شاخص اشک ها و لبخند ها بود که بر ذوق شنیداری تماشاچیان می افزود.

    این کنسرت که با حمایت مالی شرکت DHL برگزار می شد مورد اتسقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفت و بار ها گروه و خوانندگان سولو با تشویق تماشاچیان و حاضرین در سالن روبه رو شدند.

    هادی قضات سرپرست، کارگردان و خواننده سولو آنسامبل اپرای تهران چندی پیش اپرای کمدی «جانی اسکیکی» را به زبان ایتالیایی در تالار وحدت اجرا کرده بود، که آن هم با استقبال خوب دوستداران موسیقی همراه بود.

    خبر خوب اینکه با توجه به استقبال خوب  از این اپرا، «اشک ها و لبخندها » برای دو شب دیگر (۱۹ مهر و ۲۵ مهر) نیز تمدید شده که برای اطلاعات بیشتر میتوانید بهwww.iranconcert.com مراجعه نمایید.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان ( نیوشا خطیب) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=43008
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *