×
×

گاهی از پروانه ها یادی کنیم…

  • کد نوشته: 21099
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • تقارن برگزاری کلاسهای مکتب علیزاده در مشهد با هفته بهزیستی و برگزاری مراسم ویژه در موسسه خیریه توانبخشی «فتح المبین»، فرصتی استثنایی بود تا حسین علیزاده این استاد به نام موسیقی ایران، از موسسه بازدید و با کودکان معصومی که در فضایی مملو از عشق و انسانیت به آنها رسیدگی می شود، دیدار نماید

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اینجا یک خانه است مثل تمام خانه ها، اینجا یک خانه ی خاص است. اهالی بزرگی دارد و به همین خاطر هم مهمان های بزرگی از درِ سبز و ساده اش می گذرند، به تناسب حال و وسع و هنرشان هدیه ای می آورند و لبخند خاص خدا را روی صورت هایی زمینی می بینند. این خانه پر از زندگی است با کلی مهر و محبت، اینجا موسسه خیریه توانبخشی «فتح المبین» مشهد است با حضور هنرمند مطرح موسیقی ایرانی «حسین علیزاده».

    تقارن برگزاری کلاسهای مکتب علیزاده در مشهد با هفته بهزیستی و برگزاری مراسم ویژه در موسسه خیریه توانبخشی «فتح المبین»، فرصتی استثنایی بود تا حسین علیزاده این استاد به نام موسیقی ایران، از موسسه بازدید و با کودکان معصومی که در فضایی مملو از عشق و انسانیت به آنها رسیدگی می شود، دیدار نماید.

    پس از این مراسم، علیزاده با مسئولین موسسه نیز به گفتگو نشستند و در نهایت به امر ایشان عواید حاصل از برگزاری کلاسهای مشهد به موسسه خیریه توانبخشی «فتح المبین» هدیه داده شد و البته مسئولین «آموزشگاه موسیقی شمیم» نیز در این امر انسانی شریک بودند.

    برای آشنایی با فعالیت های خیریه «فتح المبین» از اینجا به سایت رسمی این موسسه مراجعه نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=21099
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *