×
×

معرفی خواننده جدید

  • کد نوشته: 105192
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «مهتاب رو» بعد از هشت سال دوری از اجرای زنده در تهران نوزدهم اردیبهشت ماه امسال در تالار رودکی کنسرت «اینجا روزها» را برگزار می کند. وصال عرب‌زاده سرپرست گروه موسیقی «مهتاب رو» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این گروه توضیح داد: خوشبختانه این فرصت برای گروه ما پیش آمد که […]

    معرفی خواننده جدید
  • ۲۰۵۱۳۹۳گروه موسیقی «مهتاب رو» بعد از هشت سال دوری از اجرای زنده در تهران نوزدهم اردیبهشت ماه امسال در تالار رودکی کنسرت «اینجا روزها» را برگزار می کند.

    وصال عرب‌زاده سرپرست گروه موسیقی «مهتاب رو» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این گروه توضیح داد: خوشبختانه این فرصت برای گروه ما پیش آمد که بعد از دوری هشت ساله از اجرای زنده در تهران بتوانیم با گروه «مهتاب رو» کنسرتی را در تالار رودکی برگزار کنیم که به نوعی سرآغازی برای فعالیت های دیگر ما است. در سال‌های قبل عمده توجه و تمرکز ما برای اجرای زنده محدود به چند اجرا در شهرستان ها بود ولی امیدواریم بتوانیم فصل جدیدی از اجراهای زنده در تهران را هم داشته باشیم.

    وی درباره کنسرت پیش رو که قرار است نوزدهم اردیبهشت ماه امسال در تالار رودکی تهران برگزار شود، بیان کرد: در بخش اول کنسرت که در دستگاه همایون اجرا می شود قطعاتی از اشعار شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، سید علی صالحی، ابوالفضل کمالی و دو کلام از بنده با نگاهی امروزی به موسیقی اصیل ایرانی اجرا می شود. در بخش دوم نیز چند قطعه بر اساس اشعار شاعران کلاسیک از جمله عطار، حافظ و سعدی اجرا می شود که پنچ قطعه این آثار به آهنگسازی من و دو قطعه نیز به آهنگسازی هومان رومی به علاقه مندان ارائه می شود.

    سرپرست گروه موسیقی «مهتاب رو» در معرفی اعضای ارکستر گفت: بهادر صحت خواننده، مرجان بنایی هم خوان، ارژنگ فرامرزی، آرش سعیدیان عود، مهرناز دبیرزاده سازهای کوبه ای، هومان رومی کمانچه و بنده سه تار گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهیم. آنچه برای من در این کنسرت ها مهم است تاکید بر رویکردهای عجیب و متفاوت نیست. گروه ما در این کنسرت فقط تلاش می کند بنا به مقتضیات زندگی همه ما بیان موسیقایی خود را ارائه کند که گاه ممکن است متفاوت نیز به نظر آید به همین جهت بنده هیچ وقت تلاش نکردم تا حتما نگاه نویی به ماجرا داشته باشم، آنچه برای من مهم است حس و حال و متفاوتی است که امیدوارم مخاطب با آن همراه شود.

    عرب زاده درباره خواننده گروه نیز توضیح داد: بهادر صحت تحصیلات خود را در رشته موسیقی به پایان رسیده و من مطمئنم در ماه های آینده از این خواننده بیشتر می شنویم. اصولا بنده هم همواره علاقه داشتم که با هنرمندانی کار کنم که از استعدادهای ناب موسیقی این سرزمین هستند کما اینکه در سال های قبل افتخار داشتم با خوانندگانی چون حسین علیشاپور، وحید تاج و مجتبی عسگری کارهایی را انجام دهم که هم اکنون حرف های زیادی برای گفتن دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=105192
       
    برچسب ها وصال عرب‌زاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *