×
×

استاد دو تار نواز خراسانی همچنان در کما

  • کد نوشته: 63721
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • استاد ذوالفقار عسگریان دو تار نواز خراسانی هنوز در کما به سر می برد و در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهر مشهد، بستری است. فرزند این هنرمند با اعلام این خبر گفت: پدرم چند روزی بود که به دلیل تب شدید وعفونت در بیمارستان امام زمان(عج) مشهد بستری بود و برای تکمیل مراحل درمان، […]

    استاد دو تار نواز خراسانی همچنان در کما
  • b310ae74-587d-4971-beb9-7fca8b209949-620x400استاد ذوالفقار عسگریان دو تار نواز خراسانی هنوز در کما به سر می برد و در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهر مشهد، بستری است.

    فرزند این هنرمند با اعلام این خبر گفت: پدرم چند روزی بود که به دلیل تب شدید وعفونت در بیمارستان امام زمان(عج) مشهد بستری بود و برای تکمیل مراحل درمان، ایشان را به بیمارستان امام رضا(ع)، منتقل کردیم. ابتدا پدرم را بستری نمی کردند، اما سرانجام به ایشان تختی در اورژانس داده شد.

    وی ادامه داد: پدرم هنوز در حالت کما به سر می برد و هوشیاری پایینی دارد. در حال حاضر، منتظر جواب آزمایشاتشان هستیم تا بتوانیم ایشان را به بخش، منتقل کنیم.

    پسر ذوالفقار عسگریان با تاکید بر اینکه پدرش، نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتر دارد، گفت: شب گذشته آقای حیاتی از انجمن موسیقی خراسان، به دیدن پدرم آمدند و پس از ملاقات با ایشان، وضعیت رسیدگی به پدرم بهتر شد اما درخواست من از مسئولین بیمارستان این است که بیشتر به این هنرمند پیشکسوت رسیدگی کنند.

    استاد ذوالفقار عسگریان، دوتار نواز، استادی صاحب سبک است و به نوعی حافظه تاریخی موسیقی خراسان محسوب می شود. او پس از انقلاب در در جشنواره فجر، برنامه هایی اجرا کرد. حاصل سال ها فعالیت او، کسب دیپلم افتخار سومین، چهارمین، پنجمین، و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و اجرای برنامه در کشورهای ایتالیا، فرانسه، سوییس، هلند، بلژیک و … است.

    https://musiceiranian.ir/?p=63721
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *