×
×

«آن‌سو» به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 61039
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «آن‌سو» بخشی از کنسرت خود را به کوهنوردانی تقدیم می‌کند که قله‌ی «برودبیک» را در پاکستان فتح کردند، اما در راه بازگشت جان خود را از دست دادند. گروه موسیقی «آن‌سو» کنسرت خود را با عنوان «نزدیک‌ترین سیاره» در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد. این کنسرت […]

  • گروه موسیقی «آن‌سو» بخشی از کنسرت خود را به کوهنوردانی تقدیم می‌کند که قله‌ی «برودبیک» را در پاکستان فتح کردند، اما در راه بازگشت جان خود را از دست دادند.

    گروه موسیقی «آن‌سو» کنسرت خود را با عنوان «نزدیک‌ترین سیاره» در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد.

    این کنسرت دومین اجرای رسمی گروه «آن‌سو» است که به اجرای قطعاتی برای پیانو و ساز شورانگیز (ساز ابداعی ساخته‌ی ابراهیم قنبری‌مهر) اختصاص دارد.

    MCI-adsآنچه در این کنسرت نواخته می‌شود، از ساخته‌های حسین والی و کاوه صالح است.

    «کارگاه نجاری»، «نزدیک‌ترین سیاره به خورشید»، «تکنوازی شورانگیز»، «مجنونی»، «آن صبح مه‌آلود»، «گیسو و باد مشرق»، «لبخند روشن تو»، «گل شمعدانی» و «توپ رنگی» قطعه‌هایی هستند که در این کنسرت نواخته می‌شوند.

    گروه «آن‌سو» در کنسرت خود یکی از قطعه‌ها را به کوهنوردانی تقدیم می‌کند که سال گذشته در مسیر بازگشت از قله‌ی «برودبیک» جان خود را از دست دادند. آیدین بزرگی، مجتبی جراحی و پویا کیوان، سه کوهنوری ایرانی بودند که برای نخستین‌بار به قله‌ی ۸۰۵۱ متری «برودبیک» در پاکستان صعود کردند، اما در بازگشت مسیر را گم کردند و از دنیا رفتند.

    گروه موسیقی «آن‌سو» با حضور حسین والی (پیانو)، کاوه صالح (شورانگیز)، کاوه والی (پرکاشن) و حامد بلندبالا (سازهای بادی ایرانی) کنسرت برگزار می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=61039
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *