×
×

شجریان دوباره در مسعودیه می‌خواند

  • کد نوشته: 59578
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیر اجرایی خانه موسیقی جزییات مراسم پایانی فستیوال موسیقی تهران و جشن سالانه خانه موسیقی را اعلام کرد. حمیدرضا عاطفی با بیان اینکه جشن خانه موسیقی ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه ۱۸ شهریور ماه در عمارت مسعودیه تهران برگزار می شود، توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در مراسم پایانی فستیوال موسیقی تهران […]

  • مدیر اجرایی خانه موسیقی جزییات مراسم پایانی فستیوال موسیقی تهران و جشن سالانه خانه موسیقی را اعلام کرد.

    حمیدرضا عاطفی با بیان اینکه جشن خانه موسیقی ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه ۱۸ شهریور ماه در عمارت مسعودیه تهران برگزار می شود، توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در مراسم پایانی فستیوال موسیقی تهران که مصادف با برگزاری جشن خانه موسیقی خواهند منتخبی از اجراهای چند شب گذشته فستیوال موسیقی تهران از جمله همایون شجریان و برادران پورناظری برای شرکت کنندگان در جشن اجرا می شود.

    وی ادامه داد: اجرای چند برنامه زنده برگرفته از موسیقی نواحی ایران، دونوازی پیانو و کوارتتی از استعدادهای جوان نوازندگی کمانچه از برنامه های دیگری است که در کنار تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی ایرانی و معرفی کتاب برگزیده ۲ سال اخیر موسیقی ایران در بخش ترجمه و پژوهش در مراسم جشن خانه خوسیقی برگزار می شود.

    مدیر اجرایی خانه موسیقی با اشاره به مجری مراسم نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته ژاله صادقیان مجری باسابقه برنامه های موسیقایی و ادبی رادیو و تلویزیون به عنوان مجری مراسم معرفی شده است. به هر ترتیب تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که برنامه پایانی فستیوال موسیقی تهران و جشن سالانه خانه موسیقی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=59578
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *