×
×

برای موزیک‌ویدیوی «گانگنام استایل»

  • کد نوشته: 55227
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • موزیک‌ویدیوی «گانگنام استایل» از سای، خواننده پاپ کره جنوبی اولین کلیپی است که در وبسایت یوتیوب بیش از دو میلیارد بار دیده شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گانگنام استایل» (Gangnam Style) پیش از نیمه‌شب جمعه به این رکورد دست یافت و تا لحظه تنظیم این خبر در یوتیوب ۲.۰۰۲.۰۷۸.۸۷۸ بار دیده شده است. به […]

  • 14-6-1-1386gangnam-style-630x351موزیک‌ویدیوی «گانگنام استایل» از سای، خواننده پاپ کره جنوبی اولین کلیپی است که در وبسایت یوتیوب بیش از دو میلیارد بار دیده شده است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گانگنام استایل» (Gangnam Style) پیش از نیمه‌شب جمعه به این رکورد دست یافت و تا لحظه تنظیم این خبر در یوتیوب ۲.۰۰۲.۰۷۸.۸۷۸ بار دیده شده است. به این ترتیب نام سای بار دیگر در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

    موزیک‌ویدیوی این خواننده و رپر کره‌ای اولین بار تابستان ۲۰۱۲ پخش شد و به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

    «گانگنام استایل» اواخر آن سال با پیشی گرفتن از «Baby» جاستین بیبر، اولین کلیپی شد که در یوتیوب بیش از یک میلیارد بار دیده شده است. موزیک‌ویدیوی بیبر در یوتیوب ۱.۰۴ میلیارد بار دیده شده و با اختلاف فراوان از کار سای در رده دوم است.

    «گانگنام استایل» همچنین بیش از هر کلیپ دیگری دیگری در یوتیوب «like» شده است.

    موزیک‌ویدیوی بعدی خواننده کره‌ای با عنوان «Gentleman» آوریل سال گذشته منتشر شد و در یک روز ۳۸ میلیون بار دیده شد که این هم یک رکورد دیگر برای او بود.

    ورایتی / ۳۱ مه / ترجمه: علی افتخاری

    https://musiceiranian.ir/?p=55227
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *