×
×

شنبه نوزدهم اسفندماه

  • کد نوشته: 173351
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان «آرنا» به سرپرستی «عذرا وزیری» شنبه – ۱۹ اسفند ماه- به اجرایی تلفیقی از سازهای سنتی و غیرسنتی، با تمرکز بر روی موسیقی محله‌های ایران و چند قطعه‌ی آشنای غیر ایرانی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. «عذرا وزیری» علاوه بر سرپرستی گروه، به عنوان خواننده نیز در این گروه فعالیت دارد. […]

    شنبه نوزدهم اسفندماه
  • گروه موسیقی چارتار

    گروه موسیقی بانوان «آرنا» به سرپرستی «عذرا وزیری» شنبه – ۱۹ اسفند ماه- به اجرایی تلفیقی از سازهای سنتی و غیرسنتی، با تمرکز بر روی موسیقی محله‌های ایران و چند قطعه‌ی آشنای غیر ایرانی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    «عذرا وزیری» علاوه بر سرپرستی گروه، به عنوان خواننده نیز در این گروه فعالیت دارد. «پوریا نظری نسب» نیز به عنوان تنظیم کننده و رهبر ارکستر فعالیت می‌کند. در این کنسرت نوازندگانی چون آیدا بختیاری: قانون، کیمیا کیانیان: کمانچه، هانیه گل محمدی: دف و سازهای ضربی، ستاره مستفیضی: عود، الهه میرنصیری: پیانو، بیتا صادقی: گیتارالکتریک، تهمینه سلیمی: ویولنسل حضور دارند.

    در این اثر سالومه جهانی والا، نگارزاهدی، نهال فلاحتی (سوپرانو یک)، ماندانا حامدی، عسل رضایی، مهسا شقاقی (سوپرانو دو)، فرناز ساحری، ساقی نیکویی ( آلتو) به عنوان هم‌خوان حضور خواهند داشت.

    «عذرا وزیری» فارغ التحصیل رشته‌ی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است. او فراگیری موسیقی را با نواختن ساز سنتور آغاز کرده و پس از آن به نواختن ساز پیانو و آشنایی با موسیقی کلاسیک پرداخت. پس از فعالیت‌های متعدد به عنوان خواننده سوپرانو نظیر اجرای قطعاتی در هنرگشت تهران در مجموعه سعد آباد، دوره های حرفه ای آواز کلاسیک را نزد استاد هادی قضات گذرانده و در سایه حمایتها و کمکهای ایشان در جایگاه سولیست( تکخوان) سوپرانو کارخود را ادامه داد.

    در اردیبهشت ماه سال ١٣٩٣ قطعاتی را بصورت تکخوانی و همخوانی به همراه ارکستر سمفونیک سی ساز در برج میلاد تهران اجرا کرد. از آن پس با عضویت در انسامبل اپرای تهران به همکاری با استاد هادی قضات پرداخت ومهرماه ١٣٩٣ در اپرای هانسل و گرتل نوشته انگلبرت هومپردینک نقش جادوگررا درتالار رودکی اجرا کرد. اردیبهشت ،خرداد وتیرماه ١٣٩۴ به عنوان سولیست سوپرانودراجرای سمفونی نه بتهوون همراه باارکستر سمفونیک تهران، به رهبری استادعلی رهبری، در تالار وحدت به روی صحنه رفت.مهر ماه ١٣٩۴ بصورت تکخوانی و همخوانی قطعاتی از اپراهای ایتالیایی را همراه با کر بزرگ بل کانتو در تالار رودکی اجرا کرد. ‎درسال ١٣٩۵ گروه موسیقی آرِنا را با همراهی نوازندگان و خوانندگان با سابقه تشکیل داد و به همراهی گروهش آذرماه ١٣٩۵ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=173351
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *