×
×

با صدای «سیامک خانلو»

  • کد نوشته: 92130
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «رفتی که رفتی» با صدای «سیامک خانلو» خواننده موسیقی پاپ کشورمان از صبح امروز منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورها و جزئیات کامل این آلبوم به همراه دمو و خرید دیجیتال «رفتی که رفتی»

    با صدای «سیامک خانلو»
  • ۴۱۵۱۵۴-۳۱۱۰۲۰۸۶۰۰۱p01موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «رفتی که رفتی» با صدای «سیامک خانلو» خواننده موسیقی پاپ کشورمان از صبح امروز منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «رفتی که رفتی » ۱۰ قطعه به نام های «بارون»، «آدم عجیب»، «بیچاره دل»، «رفتی که رفتی»، «شکل سرزنش»، «عاشقت میشم دوباره»، «اما دنیا نه»، «تب» و «اما تو» دارد که با آهنگسازی و تنظیم هشت ۸ قطعه توسط گرشا رضایی منتشر و روانه بازار موسیقی شده است، در این آلبوم علاوه بر گرشا رضایی، میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان نیز هرکدام یک قطعه را آهنگسازی و تنظیم کرده اند. همچنین هشت ترانه را در این اثر علی بحرینی سروده و دو قطعه دیگر از سروده های گرشا رضایی اند.

    ایمان جعفری پویان (ساکسیفون)، میثم مروستی (ویولون،ویولن آلتو)، امیرحسین کاشانیان (گیتاراسپانیش)، حامدپورحسینی (فلوت و فلوت ریکوردز) و گرشا رضایی (گیتاربیس والکترنیک، آکوستیک، اسپانیش و سازهای الکترونیک) به عنوان نوازنده در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

    علاقه مندان می توانند آلبوم «رفتی که رفتی» را به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور خریداری نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی «رفتی که رفتی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل با خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    کاورهای آلبوم «رفتی که رفتی» (برای بزرگنمایی تصاویر، برروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=92130
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *