×
×

از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 88771
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«لوریس چکنواریان» آهنگساز و رهبر ارکستر اهل ایران به زودی دو اثر موسیقی را راهی بازار موسیقی کشور خواهد کرد، «ندا رادمهر» با این هنرمند بنام موسیقی ایران به بهانه انتشار آثار جدیدش، «اپرای رستم و سهراب» و انتشار تصویری از وی در فضای مجازی که ایشان سوار اتوبوس واحد هستند! در «نیستان» گفتگویی صوتی داشته که در ادامه می توانید این گپ و گفت شنیدنی را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +برای کارهای ارکسترال و آثار موسیقی کلاسیک، تضمینی نیست که در طول زندگی آهنگساز اجرا شوند!

    از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • لوریس چکنواریان

    لوریس چکنواریان

    «لوریس چکنواریان» آهنگساز و رهبر ارکستر اهل ایران به زودی دو اثر موسیقی را راهی بازار موسیقی کشور خواهد کرد، «ندا رادمهر» با این هنرمند بنام موسیقی ایران به بهانه انتشار آثار جدیدش، «اپرای رستم و سهراب» و انتشار تصویری از وی در فضای مجازی که ایشان سوار اتوبوس واحد هستند! در «نیستان» گفتگویی صوتی داشته که در ادامه می توانید این گپ و گفت شنیدنی را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    شایان ذکر است که «رستم و سهراب» اپرایی تک‌پرده‌ای است که براساس داستان «رستم و سهراب» در شاهنامه ساخته شده‌است. چکناواریان کار بر روی این اپرا را پس از دریافت کمک‌هزینه‌ای از کارل ارف در سالزبورگ آغاز کرد. ساخت رستم و سهراب ۲۵ سال به طول انجامید و در نهایت پس از ۱۵ سال از پایان تصنیف آن، به رهبری لوریس چکناواریان در تهران اجرا گردید، اجرای آن در حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه زمان می‌برد.

    +دانلود گفتگوی صوتی با «لوریس چکنواریان» 

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=88771
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *