×
×

از سوی موسسه سی لحن باربد

  • کد نوشته: 78250
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «پنجره بگشای» با صدای «وحید عسکریان» از سوی موسسه ی سی لحن باربد، پس از مدت‌ها وارد فروشگاه های معتبر عرضه ی محصولات فرهنگی و شهر کتاب‌ها شد.
    +این اثر که بر اساس اشعاری از شاعران نوپرداز و نواندیش شکل گرفته است

    از سوی موسسه سی لحن باربد
  • وحید عسکریان

    وحید عسکریان

    آلبوم موسیقی «پنجره بگشای» با صدای «وحید عسکریان» از سوی موسسه ی سی لحن باربد، پس از مدت‌ها وارد فروشگاه های معتبر عرضه ی محصولات فرهنگی و شهر کتاب‌ها شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این اثر که بر اساس اشعاری از شاعران نوپرداز و نواندیش شکل گرفته است، آثاری از هوشنگ ابتهاج، فروغ فرخزاد و حسن هنرمندی گنجانده شده است.

    پنجره بگشای بر روی نغماتی از پیمان خازنی و در قالب موسیقی ارکسترال تدوین شده است که علاوه بر برخورداری و بهره مندی از شاخصه های موسیقی ملی، سعی دارد از تازگی های شعر امروز به نفع موسیقی ای نو و تازه بهره ببرد.

    در این آلبوم که یکی از آخرین هنرمندی های زنده یاد خورشید فر نیز هست، قطعات پنجره بگشای، آی عشق، خاموشی، ساز و آواز، و ناآشنا گنجانده شده است.

    میثم مروستی، میلاد عالمی، پدرام فریوسفی، عماد نکویی (ویولن و آلتو)، آتنا اشتیاقی و مهرداد عالمی (ویولنسل)، علیرضا خورشیدفر (کنتر بأس)، پیام سوری (پیانو)، سهراب بابکی و احسان پوریان زاده (فلوت)، رابعه زند (قانون و چنگ ارجان)، شایان یزدی زاده و حمید یوسفی (تنبک) به عنوان نوازنده در این اثر حضور دارند، همچنین «پنجره بگشای» در استودیو آوای هنر و توسط پیام سوری، ضبط و میکس و مسترینگ شده است.

    شایان ذکر است که وحید عسکریان متولد ۱۳۳۶ تهران است که موسیقی آوازی را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده و محضر بسیاری از بزرگان موسیقی از جمله زنده یادان استادان علی اصغر بهاری، احمد ابراهیمی و همچنین شهرام ناظری، نصرالله ناصح پور و رامبد صدیف را درک کرده است. وی هم اکنون مشغول تدریس موسیقی آوازی به نسل بعدی است و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=78250
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *