×
×

خرید دیجیتالی این اثر از طریق «بییپ تونز»

  • کد نوشته: 76367
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «رویا» اولین آلبوم رسمی «سینا حجازی»، از صبح امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه توسط موسسه «هنر اول» راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاور و جزئیات کامل به همراه دموی اثر

    خرید دیجیتالی این اثر از طریق «بییپ تونز»
  • کاور آلبوم رویا

    کاور آلبوم رویا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «رویا» اولین آلبوم رسمی «سینا حجازی»، از صبح امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه توسط موسسه «هنر اول» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم ده قطعه به نام‌های «تیک تیک تیک»، «بادبادک»، «بارون»، «خودتی»، «قهرمان»، «ماما»، «هارمونی»، «رفیق»، «آی دل» و «رویا» دارد که کار ساخت ملودی‌ها، سرایش ترانه‌ها و تنظیم قطعات توسط خود «سینا حجازی» انجام شده است، البته ناگفتنی نماند که امیر عظیمی و بهنام ابطحی هر کدام یکی از قطعات «رویا» را تنظیم کرده‌اند.

    «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ ۶ قطعه از این آلبوم را انجام داده و خود حجازی نیز ۴ قطعه را میکس و مستر کرده است، همچنین هنرمندانی چون همایون نصیری، دارا دارایی، بابک صفرنژاد، حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن نامداری و بهنام ابطحی به عنوان نوازنده با حجازی همکاری داشته اند،بزرگمهر حسین پور هم جلد این اثر را طراحی کرده است.

    شایان ذکر است که این آلوبم به تهیه کنندگی خود «سینا حجازی» منتشر شده است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید دموی قطعات لبوم «رویا» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات آلبوم «رویا» و خرید دیجیتالی و دانلود قانونی اثر

    https://musiceiranian.ir/?p=76367
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *