×
×

به خوانندگی امید نعمتی

  • کد نوشته: 75897
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی امید نعمتی با اجرای قطعاتی از آلبوم منتشر نشده «شهر من بخند!» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد. کنسرت گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی امید نعمتی با اجرای قطعاتی از آلبوم منتشر نشده «شهر من بخند!» شب گذشته ۱۵ اردیبهشت ماه در میان استقبال علاقمندان به این گروه […]

    به خوانندگی امید نعمتی
  • ۱۶۳۹۲۵۲کنسرت گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی امید نعمتی با اجرای قطعاتی از آلبوم منتشر نشده «شهر من بخند!» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

    کنسرت گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی امید نعمتی با اجرای قطعاتی از آلبوم منتشر نشده «شهر من بخند!» شب گذشته ۱۵ اردیبهشت ماه در میان استقبال علاقمندان به این گروه موسیقی با نیم ساعت تاخیر در تالار وحدت برگزار شد.

    هریک از نوازندگان گروه موسیقی «پالت» در بدو ورود با اجرای ملودی های کوتاه از قطعه «مدرسه موش ها» مراتب خوش آمدگویی خود را نسبت به تماشاگران حاضر در سالن ابراز می کردند.

    امید نعمتی خواننده این گروه موسیقی قبل از آغاز رسمی این کنسرت خطاب به حاضرین در جمع گفت: از حضور تک تک شما خوشحال و راضی هستیم چون پس از دو سال انتظار کشیدن در نهایت در اردیبهشت ماه توانستیم نخستین اجرای جدی و رسمی خود را روی صحنه ببریم. البته پیش از این کنسرتی در جشنواره موسیقی داشتیم که از نظر ما آن اجرا آغاز رسمی کنسرت های «پالت» نبوده است.

    نعمتی که با لحنی صمیمی با مخاطبان گروه موسیقی «پالت» صحبت می کرد در توضیح تازه ترین اجرای این گروه موسیقی گفت: این کنسرت ترکیبی از آلبوم موسیقی «آقای بنفش» و همچنین آلبوم منتشر نشده «شهر من بخند!» و برخی از قطعات شنیده نشده است که امیدوارم از انتخاب این قطعات برای اجرا راضی باشید.

    «از سرزمین های شرقی» نخستین قطعه از کنسرت گروه موسیقی «پالت» بود که به گفته خواننده گروه برای نخستین بار به شکل رسمی در این کنسرت شنیده شد.

    یکی از نکات قابل توجه در اجرای گروه موسیقی «پالت» دکور و فضاسازی صحنه بود که متناسب با قطعات طراحی شده و نعمتی هم توضیح داد که دکور صحنه توسط سیامک احصایی در مدت زمان ۵ روز طراحی شده است.

    پس از بیان توضیحات خواننده این گروه موسیقی درباره دکور کنسرت، بانوانی با شمع هایی در دست وارد صحنه شدند و قطعات «مرا بشنو از دور» و «نگاه می کنم» را در روشنایی نور شمع اجرا کردند. در واقع صمیمیت و مهربانی یکی از ویژگی های خوب گروه بود که در توضیحات نعمتی خواننده «پالت» به درستی نمود پیدا کرد.

    قطعه «ماهی و گربه» که پیش از این در فیلمی به همین نام ساخته شهرام مکری اجرا شده بود از دیگر قطعاتی بود که «پالت» روی صحنه برد. پس از اجرای این قطعه نعمتی به ویژگی های این فیلم سینمایی اشاره کرد و از بابک کریمی بازیگر این فیلم که در سالن حضور داشت، برای حضور در این کنسرت تشکر کرد.

    «خانه به دوش» نام قطعه دیگر این گروه موسیقی بود که امید نعمتی در توضیح این قطعه گفت: «خانه به دوش» بازخوانی از یکی از آثار عباس مهرپویا است.

    گروه موسیقی «پالت» پس از استراحت کوتاهی بخش دوم از اجرای خود را با قطعات شنیده نشده از آلبوم «شهر من بخند!» آغاز کردند و خواننده گروه اعلام کرد که این آلبوم سه هفته دیگر منتشر می شود.

    در ادامه قطعه «رنگ شماره ۱» که پیش از این نام «عمارت مسعودیه» را بر خود داشت اجرا شد. این قطعه که ریتمی کاملا ایرانی داشت با استقبال مخاطب حاضر در تالار وحدت مواجه شد.

    نعمتی در دقایق پایانی اجرای کنسرت «پالت» از حاضران در تالار وحدت سوال می کرد که چه قطعه ای را دوست دارند تا آنها مجددا اجرا کنند که اغلب تماشاگران دو قطعه «هرمان» و «برادر غرق خون است» را می خواستند که این خواننده در پاسخ به این درخواست گفت که سازبندی برای اجرای قطعه «برادر غرق خون است» مناسب نیست و قطعه «هرمان» هم متعلق به گروه «پالت» نیست بلکه من با یکی از نوازندگان خوب آن را اجرا کردم و اجازه ندارم در کنسرت ها اجرایش کنم.

    این خواننده موسیقی «پالت» در نهایت در توافقی که با تماشاگران خود کرد قطعه «سرباز» را به عنوان قطعه پایانی اجرا روی صحنه برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=75897
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *